Aktuality -> Komunikace a sítě - 26. 10. 2011

HD Voice v 3G síti T-Mobile

Společnost T-Mobile přináší svým zákazníkům nejmodernější zvukovou kvalitu hovoru – HD Voice. Díky využití širšího frekvenčního pásma se tak volající mohou těšit na věrnější a srozumitelnější přenos hlasu výrazně potlačující šumy v okolí. Novinku je možné využít v celé 3G síti, která je nyní dostupná pro více než 65 % obyvatel ČR. HD Voice využívá pro lepší kvalitu zvuku kodek WB-AMR (WideBand Adaptive MultiRate compression), který nahradí v 3G síti stávající NB-AMR (NarrowBand Adaptive MultiRate compression). Zatímco NB-AMR přenáší frekvence 300 až 3400 Hz, nový WB-AMR zvládá pásmo 50 až 7000 Hz, což se velmi pozitivně projevuje jak vyšší přirozeností, tak srozumitelností hlasu.



Vylepšenou kvalitu volání lze využít v 3G síti (kromě sdílené části s Telefónicou). Zároveň je potřeba, aby volající i volaný měli mobilní telefon podporující HD Voice. Momentálně jsou nabídce T-Mobile hned čtyři přístroje: Sony Ericsson Xperia Play, Xperia Arc, Xperia Ray a Xperia Mini Pro. Během listopadu pak možný výběr rozšíří Sony Ericsson Xperia Active, Xperia Arc S a Nokia 500. Do konce roku by pak v případě úspěšných testů měly přibýt Nokia N8, E6, E7 a 700.

 
  

- PR -

HANNOVER MESSE 2026 - poslední volné plochy!

Dotace pro české firmy a společná expozice CzechTrade


HANNOVER MESSE je světově nejdůležitější veletrh v rámci zpracovatelského průmyslu, který se již přes 50 let pravidelně na jaře koná v německém Hannoveru. Další ročník proběhne 20.-24. dubna 2026. Jedná se o prvotřídní platformu pro prezentaci novinek z oblasti průmyslové automatizace a IT, energetických a environmentálních technologií, vývoje a výzkumu v rámci oboru strojírenství. Na prezentaci na veletrhu HANNOVER MESSE je možné získat dotaci od agentury CzechTrade, nebo se přímo zapojit do společné expozice českých firem.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.