facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 26. 10. 2011

HD Voice v 3G síti T-Mobile

Společnost T-Mobile přináší svým zákazníkům nejmodernější zvukovou kvalitu hovoru – HD Voice. Díky využití širšího frekvenčního pásma se tak volající mohou těšit na věrnější a srozumitelnější přenos hlasu výrazně potlačující šumy v okolí. Novinku je možné využít v celé 3G síti, která je nyní dostupná pro více než 65 % obyvatel ČR. HD Voice využívá pro lepší kvalitu zvuku kodek WB-AMR (WideBand Adaptive MultiRate compression), který nahradí v 3G síti stávající NB-AMR (NarrowBand Adaptive MultiRate compression). Zatímco NB-AMR přenáší frekvence 300 až 3400 Hz, nový WB-AMR zvládá pásmo 50 až 7000 Hz, což se velmi pozitivně projevuje jak vyšší přirozeností, tak srozumitelností hlasu.



Vylepšenou kvalitu volání lze využít v 3G síti (kromě sdílené části s Telefónicou). Zároveň je potřeba, aby volající i volaný měli mobilní telefon podporující HD Voice. Momentálně jsou nabídce T-Mobile hned čtyři přístroje: Sony Ericsson Xperia Play, Xperia Arc, Xperia Ray a Xperia Mini Pro. Během listopadu pak možný výběr rozšíří Sony Ericsson Xperia Active, Xperia Arc S a Nokia 500. Do konce roku by pak v případě úspěšných testů měly přibýt Nokia N8, E6, E7 a 700.

 
  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.