facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 25. 5. 2018

Hackathon Zásilkovny a Inventi bude hledat technologické řešení pro neziskovky

Hackathon s názvem „CODIT Hack for Help“, který má pomoci neziskovým organizacím, je akce předních českých vizionářů a podnikatelů v oblasti moderních technologií. Cílem tohoto hackathonu je vytvořit technické řešení pro potřeby dvou neziskových organizací – Fóra dárců a Nadace Partnerství.



Účastníci hackathonu CODIT Hack for Help budou pro Fórum dárcovství pomocí moderního BI nástroje (např. PowerBI, Qlik) hledat cestu k rozšíření porfolia datových reportů, pro Mapu dárcovství vymýšlet webovou aplikaci a pro Nadaci Partnerství, konkrétně pro kampaň Stromy svobody, budou stavět zcela novou mobilní aplikaci.

O tom, který z týmů připraví pro neziskovky nejlepší řešení, rozhodne odborná porota. Ta bude posuzovat jak IT a byznys stránku navržených řešení, tak také jejich využitelnost v praxi z pohledu neziskových organizací.

CODIT Hack for Help je určen analytikům, UI/UX designerům, frontend/backend developerům nebo developerům mobilních aplikací. Na splnění cíle bude pracovat až deset týmů složených z 2 – 4 členů. Tým si zvolí své zadání a sám si vybere technologie, které si chce vyzkoušet nebo se otestovat v jakém technologickém směru si chce rozšířit obzory. Během celé akce budou moci účastníci využívat rady seniorních poradců – mentorů. Budou to Jan Vintr, IT ředitel skupiny Packeta, kam patří Zásilkovna, Jan Kosnar, technický konzultant ve firmě Inventi a Petr Schefza, IT ředitele v Robeeto.

Pro účastníky bude připraveno zázemí, hodně dobrého jídla, pití a samozřejmě hektolitry kávy. K dispozici bude Chillout zóna s fotbálkem, PS4 a VR.


 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.