Aktuality -> Komunikace a sítě - 29. 4. 2005

GTS Novera spouští marketingovou kampaň

GTS Novera spouští k 1. květnu 2005 marketingovou kampaň, v rámci které se široké veřejnosti představí jako staronový operátor nabízející kvalitní a spolehlivé telekomunikační služby. Kampaň potrvá dva měsíce a prostřednictvím televize, tištěných médií a internetu má vedle široké veřejnosti zaujmout především prioritní cílový segment, kterým jsou pro GTS Noveru zákazníci z řad velkých, středních a menších firem. Kromě této kampaně se GTS Novera bude v nadcházejícím období aktivně účastnit různých konferencí a veletrhů a na podzim je předběžně naplánována menší kampaň zaměřená na propagaci produktů a služeb.

GTS Novera sjednotila své produktové portfolio zahrnující komplexní nabídku hlasových, datových a internetových služeb. Disponuje tak kompletním portfoliem telekomunikačních služeb, které odpovídá moderním požadavkům. Společnost se i nadále hodlá zaměřit na firemní klientelu a zvýšený důraz klade na poskytování zejména datových služeb s přidanou hodnotou a garancí úrovně a kvality.

 
  

- PR -

3Dfindit – chytré vyhledávání 3D modelů

a sestav pro moderní firmy


Máte v databázi tisíce 3D dílů a stále dokola řešíte problém, že potřebný díl nemůžete najít? Vznikají vám duplicitní soubory, které komplikují práci i správu dat? Právě na tyto výzvy reaguje 3Dfindit – pokročilý systém pro vyhledávání 3D dat na základě geometrické podobnosti a dalších inteligentních filtrů. Tato platforma, vyvíjená společností CADENAS, pomáhá konstruktérům, inženýrům i nákupčím rychle najít správné 3D CAD modely, čímž výrazně šetří čas, snižuje náklady a zvyšuje efektivitu firemních procesů.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.