Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 8. 2006

GTS Novera se orientuje na firmy

Český celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera představil priority své zákaznické a produktové orientace v souvislosti s dokončenou integrací tří nedávno získaných konkurenčních operátorů. Společnost se chce stát preferovaným dodavatelem pro firemní zákazníky a nabídnout jim komplexní portfolio telekomunikačních produktů, včetně konvergovaných služeb. V dlouhodobém výhledu chce do roku 2010 s předpokládaným obratem 10 miliard korun dosáhnout 8-10% podílu na celkovém pevném i mobilním telekomunikačním trhu.

GTS Novera k 1. červenci úspěšně završila integraci společností GTS Novera Contact, GTS Novera Next a GTS Novera Tel (dříve pod obchodními názvy Contactel, NEXTRA Czech Republic a Telenor Networks). Při rozšiřování produktové nabídky společnost využívá technologií, které v souvislosti se začleněním tří nových firem získala. Jde především o připojení koncových zákazníků prostřednictvím zpřístupněného místního metalického vedení (LLU), které je zbavuje nutnosti hradit paušál dominantnímu operátorovi. Služby na bázi (LLU) hodlá zákazníkům nabídnout již v průběhu září. V příštím roce chce současné portfolio rozšířit také o konvergované služby, kombinující možnosti pevného a mobilního připojení.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?