facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 8. 2006

GTS Novera se orientuje na firmy

Český celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera představil priority své zákaznické a produktové orientace v souvislosti s dokončenou integrací tří nedávno získaných konkurenčních operátorů. Společnost se chce stát preferovaným dodavatelem pro firemní zákazníky a nabídnout jim komplexní portfolio telekomunikačních produktů, včetně konvergovaných služeb. V dlouhodobém výhledu chce do roku 2010 s předpokládaným obratem 10 miliard korun dosáhnout 8-10% podílu na celkovém pevném i mobilním telekomunikačním trhu.

GTS Novera k 1. červenci úspěšně završila integraci společností GTS Novera Contact, GTS Novera Next a GTS Novera Tel (dříve pod obchodními názvy Contactel, NEXTRA Czech Republic a Telenor Networks). Při rozšiřování produktové nabídky společnost využívá technologií, které v souvislosti se začleněním tří nových firem získala. Jde především o připojení koncových zákazníků prostřednictvím zpřístupněného místního metalického vedení (LLU), které je zbavuje nutnosti hradit paušál dominantnímu operátorovi. Služby na bázi (LLU) hodlá zákazníkům nabídnout již v průběhu září. V příštím roce chce současné portfolio rozšířit také o konvergované služby, kombinující možnosti pevného a mobilního připojení.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.