Aktuality -> Komunikace a sítě - 31. 8. 2006

GTS Novera se orientuje na firmy

Český celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera představil priority své zákaznické a produktové orientace v souvislosti s dokončenou integrací tří nedávno získaných konkurenčních operátorů. Společnost se chce stát preferovaným dodavatelem pro firemní zákazníky a nabídnout jim komplexní portfolio telekomunikačních produktů, včetně konvergovaných služeb. V dlouhodobém výhledu chce do roku 2010 s předpokládaným obratem 10 miliard korun dosáhnout 8-10% podílu na celkovém pevném i mobilním telekomunikačním trhu.

GTS Novera k 1. červenci úspěšně završila integraci společností GTS Novera Contact, GTS Novera Next a GTS Novera Tel (dříve pod obchodními názvy Contactel, NEXTRA Czech Republic a Telenor Networks). Při rozšiřování produktové nabídky společnost využívá technologií, které v souvislosti se začleněním tří nových firem získala. Jde především o připojení koncových zákazníků prostřednictvím zpřístupněného místního metalického vedení (LLU), které je zbavuje nutnosti hradit paušál dominantnímu operátorovi. Služby na bázi (LLU) hodlá zákazníkům nabídnout již v průběhu září. V příštím roce chce současné portfolio rozšířit také o konvergované služby, kombinující možnosti pevného a mobilního připojení.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.