facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 11. 11. 2009

GTS Novera nabízí outsourcing call centra

Telekomunikační operátor GTS Novera spustil novou službu Novera call centrum. Ta nabízí plný outsourcing firemního call centra s garantovanou kvalitou a servisem, který je zajištěn díky moderní a zabezpečené technologii. Služba je určena pro jakoukoliv společnost po celé České republice, která nechce budovat vlastní call centrum nebo ho nemůže obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu – ať už z kapacitních důvodů nebo v době nepřítomnosti personálu. Doplňkovou službou je pak služba Novera virtuální asistentka, která firmám nabízí spolehlivé zajištění chodu kanceláře po dobu nepřítomnosti zaměstnanců.



Novera call centrum umožňuje zákazníkovi zajišťovat standardní služby call centra bez nutnosti investice vlastního kapitálu. Nabízí jak služby aktivního (prodejní kampaně, průzkumy), tak pasivního (příjem hovorů z infolinek 8xx a 9xx) telemarketingu, servisní linky či infolinky. Samozřejmostí je zaručený servis, moderní zázemí s kvalitními technologiemi a pravidelný reporting provozu. Zákazníkům takové řešení zjednodušuje administrativu a přináší úspory nákladů v personální oblasti. Služba nabízí možnost propojení systémů vlastních call center zákazníka s call centrem GTS Novera. Služba Novera call centrum je určena celému spektru firem od malých přes střední až po velké společnosti a veřejnou správu, které například potřebují pokrýt mimopracovní hodiny své informační linky.

 

Novera virtuální asistentka je doplňkovou službou ke službě Novera call centrum. Zabezpečuje chod kanceláře firmy v mimopracovní době nebo v době, kdy zákazník nemůže přijímat hovory – ať už z kapacitních důvodů nebo kvůli nepřítomnosti personálu. Služba je určena celému spektru firem a není omezena jejich velikostí. Díky této službě firmy mohou výrazně omezit své náklady a zjednodušit administrativu a přitom rozšířit časovou dostupnost společnosti.


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.