Aktuality -> IT Business - 25. 1. 2011

GTS kupuje Sitel Data Centrum

a zakládá samostatnou společnost CE Colo

Skupina GTS Central Europe (GTS) oznámila akvizici společnosti Sitel Data Centrum v Praze. To zahrnuje největší peeringový bod ve střední a východní Evropě a nabízí na zákaznické ploše 2270 m2 své služby zákazníkům jako Tesco, Interoute nebo Mobilkom. Jeho tržby za rok 2010 činily 6,3 milionu EUR. Skupina GTS rovněž představila nově založenou firmu pro datová centra CE Colo. Její součástí se stane všech třináct datových center skupiny GTS v regionu střední a východní Evropy i nově zakoupené datové centrum Sitel.



Akvizice Sitel Data Centrum je v souladu se strategií skupiny GTS v této oblasti. V návaznosti na narůstající poptávku po službách datových center v regionu střední a východní Evropy oznámila GTS v březnu 2010 plány na expanzi. V létě 2010 rozšířila GTS svá polská datová centra o 500 m2 a dále otevřela nové centrum o rozloze 700 m2 v Praze. Zároveň také koupila maďarskou společnost Interware, poskytovatele služeb datových center o kapacitě 1075 m2. V roce 2010 převzala skupina GTS také rumunského operátora Datek a slovenského operátora Dial Telecom.

 

Firma CE Colo tak nyní provozuje v České republice, Maďarsku, Polsku, Slovensku a Rumunsku celkem 14 datových center. Ta nabízí na zákaznické ploše přes 13 000 m2 kapacitu pro více než 2 000 zákazníků.


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.