GTS dokončila 1. fázi integrace akvizic

Český celonárodní telekomunikační operátor GTS Novera završil první fázi integrace operátorů, jejichž akvizici dokončila mateřská skupina GTS CEH na přelomu ledna a února. 1. dubna 2006 došlo k přejmenování společností Contactel na GTS Novera Contact a NEXTRA Czech Republic na GTS Novera Next. Zároveň s tímto krokem bylo představeno nové rozšířené portfolio služeb GTS Novera. Formální završení integrace se očekává k 1. červenci tohoto roku, kdy je plánován zánik firem GTS Novera Contact a GTS Novera Next.

Jejich nástupnickou společností se stane GTS NOVERA. GTS Novera zároveň v souvislosti s těmito kroky od 1. dubna rozšířila portfolio svých služeb. K nově představeným patří telekomunikační produkty na bázi LLU, především v podobě produktových balíčků obsahujících kombinaci hlasových, datových a internetových služeb. Svým zákazníkům nyní také nabízí možnosti IP telefonie a virtuálních ústředen (například služby Novera IP komplet, Novera virtuální ústředna a Novera Duo), v oblasti internetových služeb přibyl například produkt Novera Domain.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.