facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 1. 2011

GTS Czech spustila vlastní SMS centrum

Telekomunikační operátor GTS Czech spustil na začátku roku 2011 své vlastní SMS centrum a související dvě nové služby určené pro zákazníky z řad firem, veřejné a státní správy a velkoobchodu. Služba GTS Premium SMS umožňuje realizaci spotřebitelských soutěží, hlasování a mobilních plateb v rámci prodeje drobného zboží, služeb nebo obsahu. Příkladem je například platba za parkování, jízdenku nebo úhrada přístupového kódu. Druhý produkt GTS SMS Gate je pak inteligentní SMS bránou pro hromadné odesílání informačních SMS, a to jak v rámci České republiky, tak i do zahraničí.



Součástí obou služeb jsou i související uživatelské aplikace určené například pro odesílání SMS nebo pro řízení SMS účtu. Zákazník si ale může vybrat i přímou integraci SMS služeb do svého komplexního IT řešení a GTS pak zajistí přímé propojení na jeho vlastní aplikace a systémy. Služby jsou vhodné například pro zákazníky z řad marketingových agentur, státní správy nebo měst a obcí.

 

Nové SMS centrum je plně integrováno do infrastruktury společnosti GTS a splňuje tak požadavky na spolehlivost poskytovaných služeb. Veškeré SMS zprávy jsou během přenosu maximálně zabezpečeny a je zajištěn nepřetržitý dohled na bezchybný provoz služby po celé její trase. SMS centrum je nezávisle propojeno s českými i zahraničními operátory, což zajišťuje možnost optimalizace směrování SMS zpráv. Připojení zákazníků je nabízeno prostřednictvím protokolu HTTPS, UCP/EMI, XML nebo SMPP.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.