Aktuality -> Komunikace a sítě - 18. 1. 2011

GTS Czech spustila vlastní SMS centrum

Telekomunikační operátor GTS Czech spustil na začátku roku 2011 své vlastní SMS centrum a související dvě nové služby určené pro zákazníky z řad firem, veřejné a státní správy a velkoobchodu. Služba GTS Premium SMS umožňuje realizaci spotřebitelských soutěží, hlasování a mobilních plateb v rámci prodeje drobného zboží, služeb nebo obsahu. Příkladem je například platba za parkování, jízdenku nebo úhrada přístupového kódu. Druhý produkt GTS SMS Gate je pak inteligentní SMS bránou pro hromadné odesílání informačních SMS, a to jak v rámci České republiky, tak i do zahraničí.



Součástí obou služeb jsou i související uživatelské aplikace určené například pro odesílání SMS nebo pro řízení SMS účtu. Zákazník si ale může vybrat i přímou integraci SMS služeb do svého komplexního IT řešení a GTS pak zajistí přímé propojení na jeho vlastní aplikace a systémy. Služby jsou vhodné například pro zákazníky z řad marketingových agentur, státní správy nebo měst a obcí.

 

Nové SMS centrum je plně integrováno do infrastruktury společnosti GTS a splňuje tak požadavky na spolehlivost poskytovaných služeb. Veškeré SMS zprávy jsou během přenosu maximálně zabezpečeny a je zajištěn nepřetržitý dohled na bezchybný provoz služby po celé její trase. SMS centrum je nezávisle propojeno s českými i zahraničními operátory, což zajišťuje možnost optimalizace směrování SMS zpráv. Připojení zákazníků je nabízeno prostřednictvím protokolu HTTPS, UCP/EMI, XML nebo SMPP.


 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.