Aktuality -> IT Business - 9. 8. 2005

GTS CE posiluje svoji pozici na středoevropském trhu

Společnost GTS Central Europe (GTS CE), jejíž součástí je i společnost GTS Novera, oznamuje, že její dceřiná společnost GTS Polska koupila 96,5procentní podíl ve firmě Energis Polska. Transakce podléhá schválení polského úřadu pro hospodářskou soutěž. Fúze GTS Polska s Energis Polska výrazně posílí pozici GTS CE jak na polském, tak na středoevropském trhu. Polsko je jedním z největších a nejrychleji rostoucích telekomunikačních trhů ve střední Evropě.

Očekávané kombinované zisky nové firmy by měly dosáhnout 95 milionů EUR. GTS CE očekává, že včetně Energis Polska dosáhne zisku zhruba 300 milionů EUR. Tato akvizice představuje významný krok v rozvoji jak GTS Polska, tak GTS CE. Fúze Energis a GTS Polska zvýší zákaznickou základnu firmy a dále rozšíří její produktové portfolio. Rovněž poskytne konkurenční výhodu, díky které bude možné zajistit vyšší kvalitu služeb místním, regionálním a mezinárodním klientům.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.