Aktuality -> IT Business - 14. 9. 2010

GTS CE posiluje aktivity na Slovensku

Společnost GTS Central Europe (GTS) koupila slovenského operátora Dial Telecom. Jeho zákaznická báze a vlastní metropolitní optická síť v Bratislavě významně rozšíří možnosti GTS Slovakia při poskytování služeb zákazníkům po celém Slovensku. Dial Telecom poskytuje na Slovensku kompletní portfolio hlasových, datových a internetových služeb. Akvizice posílí pozici skupiny GTS nejen na Slovensku, ale v rámci celého regionu střední a východní Evropy. Zákazníci a produkty společnosti Dial Telecom budou integrovány do stávajících aktivit skupiny GTS na Slovensku.



Tato fúze přinese firemním zákazníkům skupiny GTS novou a širší nabídku služeb s vyšší kvalitou a umožní společnosti se efektivněji zaměřit na specifické požadavky zákazníků i významné rozšíření stávající metropolitní optické sítě v Bratislavě.

 

Dial Telecom působí na slovenském trhu od roku 2000 a nabízí kompletní portfolio hlasových, datových a internetových služeb včetně housingu serverů. V roce 2008 firma koupila telekomunikačního operátora eTel Slovensko.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Informační systém Signys: Komplexní řešení pro efektivní řízení firmy

V dnešní době, kdy digitalizace a automatizace procesů rozhodují o konkurenceschopnosti, je kvalitní informační systém základem úspěchu každé firmy. Informační systém Signys představuje moderní, flexibilní a uživatelsky přívětivé řešení, které dokáže obsáhnout všechny klíčové firemní procesy – od ekonomiky a obchodu, přes skladové hospodářství a výrobu, až po logistiku, CRM a e-commerce.