facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 14. 9. 2010

GTS CE posiluje aktivity na Slovensku

Společnost GTS Central Europe (GTS) koupila slovenského operátora Dial Telecom. Jeho zákaznická báze a vlastní metropolitní optická síť v Bratislavě významně rozšíří možnosti GTS Slovakia při poskytování služeb zákazníkům po celém Slovensku. Dial Telecom poskytuje na Slovensku kompletní portfolio hlasových, datových a internetových služeb. Akvizice posílí pozici skupiny GTS nejen na Slovensku, ale v rámci celého regionu střední a východní Evropy. Zákazníci a produkty společnosti Dial Telecom budou integrovány do stávajících aktivit skupiny GTS na Slovensku.



Tato fúze přinese firemním zákazníkům skupiny GTS novou a širší nabídku služeb s vyšší kvalitou a umožní společnosti se efektivněji zaměřit na specifické požadavky zákazníků i významné rozšíření stávající metropolitní optické sítě v Bratislavě.

 

Dial Telecom působí na slovenském trhu od roku 2000 a nabízí kompletní portfolio hlasových, datových a internetových služeb včetně housingu serverů. V roce 2008 firma koupila telekomunikačního operátora eTel Slovensko.


 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.