Aktuality -> IT společnost - 12. 9. 2007

GRISOFT otevřel centrum technické podpory

Společnost GRISOFT otevřela v hlavním městě Bulharska nové centrum profesionální technické podpory. Zaměstnává zde 40 odborníků a spolu s hlavním pracovištěm v Brně tak nyní pečuje celosvětově o uživatele komerčních produktů se značkou AVG celkem 125 specialistů. V blízké době by mělo kontaktní centrum v Sofii personálně posílit až o polovinu. Tým centra profesionální technické podpory vyřizuje v nepřetržitém provozu měsíčně více než 50.000 e-mailových a zhruba 4000 telefonických dotazů s průměrnou dobou reakce do dvou hodin. Část lidí se věnuje rovněž testování nových produktů firmy. Z kontaktního centra v Sofii poskytuje společnost zatím e-mailovou technickou podporu a do měsíce ji hodlá rozšířit do některých zemí i o podporu telefonickou.

 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.