facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 24. 8. 2006

Grafická karta ASUS EN7950GX2/2PHT/1G

ASUS_EN7950_634.jpgASUSTeK Computer představil novou grafickou kartu EN7950GX2/2PHT/1G se dvěma grafickými procesory, která podporuje video platformu QUAD SLI a je vybavena technologií HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection) zajišťující bezkonkurenční kvalitu zobrazení a hladký přenos signálu DVI/HDMI. Grafická karta EN7950GX2/2PHT/1G s podporou SLI, která byla zkonstruována speciálně pro graficky náročné hry, je vybavena dvěma grafickými procesory GeForce 7950 umístěnými na jedné desce, čímž je zajištěn potřebný výkon pro nejnovější herní tituly.

Karta disponuje 512-bitovou pamětí GDDR3 o velikosti 1 GB a podporuje rozlišení až 2560 x 1600. Díky technologii Splendid Video Intelligence Technology je obraz vytvářený kartou EN7950GX2/2PHT/1GB vyladěn tak, aby zajišťoval jasné zobrazení v podmínkách, které jsou pro lidské oko nejvhodnější. Technologie Splendid zlepšuje obsah chráněný HDCP tím, že dynamicky upravuje barvy, jas, ostrost a kontrast různých grafických aplikací, čímž je zajištěna vizuální kvalita srovnatelná s těmi nejlepšími televizory.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.