facebook
Aktuality -> IT Business - 8. 9. 2017 16:00

Gordic založil partnerskou síť

Jaromír Řezáč, GordicSpolečnost Gordic představila partnerský program, který by měl rozšířit počet nezávislých dodavatelů otevřených informačních systémů pro oblast veřejné správy a internetu věcí. Mezi prvními firmami v novém partnerském programu najdeme jak velké integrátory, dodavatele rozsáhlých technologických projektů, tak i menší konzultační společnosti. Partneři jsou oprávněni poskytovat služby rozvoje a integrace platforem GINIS Enterprise+ (platforma pro veřejnou správu) a Gyber Enterprise+ (platforma pro internet věcí).



Svou partnerskou síť Gordic Partner Program (GPP) představila společnost Gordic veřejnosti poslední prázdninový den, kdy v Praze proběhlo slavnostní předání osvědčení novým partnerům. Certifikáty obdrželi zástupci 11 společností, které splnily podmínky pro vstup do programu, ať už z hlediska kvalifikačních předpokladů, nebo svojí aktivní účastí na odborných seminářích, konaných v uplynulých měsících. Mezi prvními partnery najdeme například firmy Autocont CZ, NESS Czech nebo TECHNISERV IT.

Jaromír Řezáč, generální ředitel společnosti Gordic, při slavnostním zahájení partnerského programu uvedl: „Realizací našeho partnerského programu chceme nejenom omezit případnou závislost na jednom dodavateli, ale také přispět k efektivnímu rozvoji našich projektů, postavených na platformách GINIS Enterprise+ a Gyber Enterprise+, a zároveň podpořit plynulé a ohleduplné budování eGovernmentu v České republice.“

Ředitel Řezáč současně zdůraznil, že program Gordic Partner Program zůstává nadále otevřený dalším případným zájemcům.


 
POINT.X (2018-19)
  

- Inzerce -

Podpora projektového řízení v ERP systému KARAT

KARATPodpora projektového řízení patří mezi nástroje, bez nichž se neobejde žádný vyspělý ERP systém. Základní rámec projektu lze obecně vymezit třemi veličinami, jimiž jsou předmět (cíl), časový harmonogram a potřebné zdroje.

  

- Inzerce -

Obsah, design, integrace

Kam směřuje oblast ITSM?


GORDICOblast Service Desku dnes již není pouze o práci s tikety a řešení uživatelských potřeb, ale také o sdílení informací, nejlépe v jednom prostředí a na jednom místě. Je na dodavateli, jak toto všechno dovede nabídnout, a to nejen po obsahové stránce, ale i po stránce vizuální. Právě přijatelné a oku lahodící uživatelské rozhraní je hodnotou, která na žebříčku řady uživatelů okupuje příčky nejvyšší.