facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 6. 2. 2023 - Ing. Lukáš Grásgruber

Gordic má v Praze nové kanceláře vybavené pro hybridní styl práce

GordicSpolečnost Gordic, která 1. února 2023 oslavila 30 let od svého za­lo­žení, si jako dárek k významné­mu jubileu nadělila nové moderní a ekologicky šetrné prostory, když svou pražskou centrálu přesunula na novou adresu v Hvězdově ulici na Praze 4 v budově City Green Court.



Novou centrálu Gordicu v Praze slavnostně otevřel generální ředitel firmy Jaromír Řezáč spolu se svými syny Markem a Michalem, kteří jsou generačními nástupci ve vedení firmy. Ostatně, byl to právě Marek Řezáč, který přesun pražské části firmy na Hvězdovu ulici inicioval. Kromě důležitých aspektů, jako byl výběr vhodné budovy nebo důkladná workplace analýza, se Marek významně zaměřil na to, aby se v nových kancelářích maximálně odrážely firemní hodnoty. Každá část nových prostor na ně má svým způsobem vazbu. S příběhy skrytými v detailech osobně seznamoval další členy vedení při slavnostním otevření.


Slavnostní pásku nových prostor přestřihl generální ředitel společnosti Gordic Jaromír Řezáč

„Stěhování jsme opravdu potřebovali. Po svém jmenování do funkce ředitele Gordic Praha jsem chtěl prostor, který nabídne našim kolegům určitý balanc mezi prací z domu a kanceláře, ale také veškerý komfort pro efektivní práci. Navíc jsme si ve firmě velmi dobře vědomi, že hybridní práce bude standardem následujících let, a to jsme se snažili reflektovat. Proto jsme již od prvopočátku projektu přemýšleli rovnou o hybridních kancelářích. Je to pro nás všechny velká změna, ale věřím, že ku prospěchu,“ doplňuje Marek Řezáč.


Novou centrálu v Praze si prohlédly dvě generace rodiny Řezáčových

Kromě modernizace a nového svěžího vzhledu přináší přesun pražské centrály zaměstnancům také větší dostupnost. V nových prostorách je místnost vybavená speciálně pro audiovizuální produkci, více míst k odpočinku, zasedací místnosti a společenský prostor, který je srdcem celých kanceláří.

Stěhování znamená výhody i pro zákazníky Gordicu. Budova disponuje vybavenými školicími prostory s cateringem a podpoří tak další zkvalitňování zákaznické podpory.

Foto: Patrik Hácha, archiv Gordic


 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

iQsub Technologies díky Odoo zefektivnilo výrobu a řízení firmy

Česká společnost iQsub Technologies se specializuje na vývoj a výrobu špičkového potápěčského vybavení, včetně dýchacích přístrojů a odolných pouzder pro kamery GoPro do extrémních podmínek. Se zákazníky po celém světě a nejvyššími požadavky na kvalitu a spolehlivost potřebovala moderní a efektivní řízení svých firemních procesů.