Aktuality -> IT společnost - 19. 2. 2014

Google posílil obchodní tým

Na pozici obchodního ředitele pro segment financí, telekomunikací a spotřebního zboží nastoupil Jan Vraný. Je tak další posilou obchodního týmu českého Googlu. Jan Vraný je absolventem London Business School, kde získal titul MBA, a Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Profesní dráhu odstartoval v marketingu Procter&Gamble v Praze a Budapešti. Následně pracoval ve finančním sektoru, kde vedl segment bankovnictví pro soukromé osoby české Raiffeisenbank, a později působil v oblasti fůzí a akvizic v investiční bance Morgan Stanley v Londýně. Do Googlu přechází z pozice juniorního partnera ve společnosti McKinsey&Company, kde pracoval čtyři a půl roku a zaměřoval se na strategii a obchodní růst společností v sektoru financí a spotřebního zboží.



 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.