facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 22. 11. 2007

Google Book Search v České republice

Program Google Book Search spolupracuje s více než deseti tisíci nakladateli po celém světě a společnost Google nyní tento program uvádí i v České republice. Partnerský program je zcela bezplatný a jeho cílem je umožnit českým nakladatelům dát o svých knihách víc vědět, pomoci čtenářům z České republiky i z celého světa snáze tyto knihy najít. Program pomůže i autorům, protože jejich knihy budou na mezinárodním trhu lépe vidět a snadněji si tak najdou cestu do zahraničního překladu. Čeští nakladatelé se mohou zaregistrovat, nechat si převést knihy do digitální podoby, která pak bude v omezeném rozsahu k dispozici k náhledu na internetu. Služba je bezplatná, umožňuje uživateli procházet relevantní stránky a samozřejmě nabízí spojení na webovou stránku nakladatele nebo knihkupce, kde si lze knihu pořídit. Spuštění tohoto programu v České republice je prvním krokem k tomu, aby vyhledávání v knihách bylo dostupné uživatelům i v českém jazyce. V současné době je tento program k dispozici v angličtině, francouzštině, italštině, němčině, španělštině, holandštině, brazilské portugalštině, zjednodušené čínštině, tradiční čínštině a japonštině.



 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.