Aktuality -> IT Business - 4. 1. 2006

Globema spustila program servisní podpory

Společnost Globema spustila program servisní podpory pro zákazníky a partnery v lokálním jazyce. Servisní podpora je dostupná na základě telefonického nebo elektronického kontaktu. Cílem servisní podpory je zajistit pokud možno co nejplynulejší provoz veškerých síťových informačních systémů na straně zákazníka a partnerů. Podpora zahrnuje servisní služby software společnosti GE Energy, Smallworld, kompletní servis a analýzy nadstavbových produktů Globema a veškeré revizní činnosti týkající se systémů. Součástí podpory v lokálním jazyce je i lokalizace produktu Smallworld do českého a slovenského jazyka, která se uskuteční v průběhu roku 2006.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.