facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 1. 2006

Globema spustila program servisní podpory

Společnost Globema spustila program servisní podpory pro zákazníky a partnery v lokálním jazyce. Servisní podpora je dostupná na základě telefonického nebo elektronického kontaktu. Cílem servisní podpory je zajistit pokud možno co nejplynulejší provoz veškerých síťových informačních systémů na straně zákazníka a partnerů. Podpora zahrnuje servisní služby software společnosti GE Energy, Smallworld, kompletní servis a analýzy nadstavbových produktů Globema a veškeré revizní činnosti týkající se systémů. Součástí podpory v lokálním jazyce je i lokalizace produktu Smallworld do českého a slovenského jazyka, která se uskuteční v průběhu roku 2006.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?