facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 1. 2006

Globema spustila program servisní podpory

Společnost Globema spustila program servisní podpory pro zákazníky a partnery v lokálním jazyce. Servisní podpora je dostupná na základě telefonického nebo elektronického kontaktu. Cílem servisní podpory je zajistit pokud možno co nejplynulejší provoz veškerých síťových informačních systémů na straně zákazníka a partnerů. Podpora zahrnuje servisní služby software společnosti GE Energy, Smallworld, kompletní servis a analýzy nadstavbových produktů Globema a veškeré revizní činnosti týkající se systémů. Součástí podpory v lokálním jazyce je i lokalizace produktu Smallworld do českého a slovenského jazyka, která se uskuteční v průběhu roku 2006.

 
  

- PR -

Modernizace IS je příležitost přehodnotit způsob práce

IT Systems 4/2025V aktuálním vydání IT Systems bych chtěl upozornit především na přílohu věnovanou kybernetické bezpečnosti. Jde o problematiku, které se věnujeme prakticky v každém vydání. Neustále se totiž vyvíjí a rozšiřuje. Tematická příloha Cyber Security je příležitostí podívat se podrobněji, jakým kybernetickým hrozbám dnes musíme čelit a jak se před nimi můžeme chránit. Kromě kybernetické bezpečnosti jsme se zaměřili také na digitalizaci průmyslu.

  

- PR -

Pět způsobů, jak AI změní náš svět k nepoznání

AI_analyzuje_data-PR.jpegUmělá inteligence (AI) a strojové učení (ML) přináší už více než 10 let podnikům i výzkumníkům stále možnosti. Ať už jde o využití prediktivní analýzy k předvídání údržby zařízení, nástroje počítačového vidění, které dávají oči robotům na automatických montážních linkách, nebo digitální dvojčata sloužící k simulaci fungování továren, měst, a dokonce i celých ekonomik, seznam aplikací poháněných AI je dlouhý a stále se prodlužuje.