Aktuality -> IT Business - 4. 1. 2006

Globema spustila program servisní podpory

Společnost Globema spustila program servisní podpory pro zákazníky a partnery v lokálním jazyce. Servisní podpora je dostupná na základě telefonického nebo elektronického kontaktu. Cílem servisní podpory je zajistit pokud možno co nejplynulejší provoz veškerých síťových informačních systémů na straně zákazníka a partnerů. Podpora zahrnuje servisní služby software společnosti GE Energy, Smallworld, kompletní servis a analýzy nadstavbových produktů Globema a veškeré revizní činnosti týkající se systémů. Součástí podpory v lokálním jazyce je i lokalizace produktu Smallworld do českého a slovenského jazyka, která se uskuteční v průběhu roku 2006.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.