facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 1. 2006

Globální centrum podpory Brno

Péče o služby zákazníkům vedla společnost Symbol k vytvoření světového servisního střediska v Brně. Centrum sdružuje více než 350 servisních služeb, zajišťujících téměř 22 000 oprav měsíčně pro více než 150 skupin produktů.

Přechodem z decentralizovaného modelu servisních služeb na mnoha místech v různých zemích v regionu EMEA sloučila společnost Symbol svoji infrastrukturu pro poskytování služeb do centralizovaného modelu v Brně. Během roku 2005 byly opravy, správa kontraktů, finanční služby, komunikace se zákazníky, technická podpora a prodej náhradních dílů přestěhovány z 10 zemí EMEA do Globálního servisního centra Brno. Kvalitu a produktivitu služeb společnosti Symbol dokládá také fakt, že Globální podpůrné centrum již získalo certifikát ISO 9001-2000.

 
  

- Inzerce -

ALVAO pomáhá digitalizovat podporu záchranných sborů linky 155 na Slovensku

Projekt Přehled v majetku a digitalizace interních služeb pro záchranné sbory díky Operačnému stredisku ZZS SR, ALVAO a Microsoft Azure se stal vítězným řešením 22. ročníku Microsoft Awards v kategorii Community Response Award.

  

- Inzerce -

SOFTIP triumfoval v Microsoft Awards 2021 ve třech kategoriích

Jan Schwarz, technický ředitel SOFTIPuCelkem tři vítězství si odnesl SOFTIP v rámci oceňování Microsoft Awards 2021. V historicky nejširší konkurenci uspěl slovenský IT dodavatel díky projektům, které spojovala jedna věc – zefektivnily a zjednodušily spolupráci a fungování v rámci velkých společností, které se musely vyrovnat s náhlými změnami podmínek na trhu, ale také ve vlastních interních procesech.