Aktuality -> IT Business - 28. 10. 2005

Getronics pro Novartis

Getronics oznámil uzavření pětiletého kontraktu na servisní služby ICT se společností Novartis. Getronics bude zajišťovat podporu pro přibližně 80.000 přidružených organizací Novartisu po celém světě. Služby budou poskytovány v lokálních jazycích jak mobilními pracovníky, tak i těmi v sídle poskytovatele.

Smlouva zahrnuje kromě outsourcingu business aplikací i správu incidentů, nových požadavků a řešení problémů založenou na metodice ITIL. Kontrakt na servisní služby poskytne Novartisu jednoduchý, globálně využitelný model dodávek a globální integrační nástroj. Novartis očekává, že Getronics významně přispěje ke splnění globálních cílů v ICT – cenové vedení, provozní integrita a zlepšení obchodní hodnoty.

 
  

- PR -

Jak digitální transformace proměnila řízení výroby

v jedné z největších strojírenských firem na severní Moravě?


Když se v roce 2019 vedení společnosti OSTROJ a.s. rozhodovalo o modernizaci svého podnikových informačního systému, šlo o krok, který měl dalekosáhlý dopad. Firma s více než sedmdesátiletou tradicí patří mezi klíčové výrobce důlních strojů, dopravníkových systémů, speciálních bednění a dalších komplexních strojírenských výrobků. Za touto rozmanitostí se však skrývala i výzva – jak efektivně řídit výrobu a logistiku napříč několika divizemi a stovkami zaměstnanců.

  

- PR -

AI s úsudkem

Nová generace umělé inteligence nejen pro finanční svět


Představte si umělou inteligenci, která nejen přesně předpovídá, ale zároveň rozumí tomu, nakolik si svou predikcí může být jistá. Právě tato schopnost odlišuje bayesovskou AI od běžných algoritmů, které často fungují jako sebevědomé „černé skříňky“ bez hlubšího kontextu. Bayesovská AI napodobuje lidský úsudek – průběžně se učí z nových dat, přizpůsobuje své závěry, reflektuje změny prostředí a chápe hranice vlastních znalostí. V oblastech, kde je práce s nejistotou zásadní, představuje tato schopnost výraznou konkurenční výhodu.