facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 28. 1. 2014

Generální ředitel OKI v ČR povýšil

Miroslav Tyburec, generální ředitel Oki Systems pro Českou republiku a Slovensko, se nově stal také regionálním viceprezidentem se zodpovědností za region CEE (střední a východní Evropa), který zahrnuje kromě ČR a SR také Polsko, Maďarsko, Řecko, Kypr, Izrael, baltské státy a státy balkánského poloostrovu. Miroslav Tyburec (*1966) vystudoval VŠE, obor Ekonomika průmyslu. Působil ve firmách Škodaexport, ČSOB a Elektrolux. Od roku 1995 pracuje pro české a slovenské zastoupení značky OKI, nejprve jako finanční ředitel, později jako obchodní a marketingový ředitel, naposledy jako generální ředitel české a slovenské pobočky, k čemuž mu od ledna 2014 nově přibyla pozice regionálního viceprezidenta pro CEE. Mezi jeho záliby patří zejména sport, hraje tenis, lyžuje, je členem fotbalového týmu PUK, který hraje Hanspaulskou ligu. Sleduje sportovní dění, zejména fotbal a hokej. Ve volném čase se věnuje rodině a cestování.



Oki Systems zároveň na pozici obchodního a marketingového ředitele jmenovala Jiřího Kárníka. Jiří Kárník (*1958) vystudoval VŠE, mezi lety 1991-2004 působil jako marketingový manažer společnosti Konsigna, poté byl tři roky marketingovým manažerem ve společnosti DNS. Od roku 2006 zastával pozici výkonného ředitele JVM Computers. Od ledna 2014 je obchodním a marketingovým ředitelem Oki Systems pro Českou republiku a Slovensko. Mezi jeho sportovní zájmy ve volném čase patří fotbal, tenis a lyžování. Zajímá se o historii a rád cestuje.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.