Aktuality -> IT společnost - 28. 1. 2014

Generální ředitel OKI v ČR povýšil

Miroslav Tyburec, generální ředitel Oki Systems pro Českou republiku a Slovensko, se nově stal také regionálním viceprezidentem se zodpovědností za region CEE (střední a východní Evropa), který zahrnuje kromě ČR a SR také Polsko, Maďarsko, Řecko, Kypr, Izrael, baltské státy a státy balkánského poloostrovu. Miroslav Tyburec (*1966) vystudoval VŠE, obor Ekonomika průmyslu. Působil ve firmách Škodaexport, ČSOB a Elektrolux. Od roku 1995 pracuje pro české a slovenské zastoupení značky OKI, nejprve jako finanční ředitel, později jako obchodní a marketingový ředitel, naposledy jako generální ředitel české a slovenské pobočky, k čemuž mu od ledna 2014 nově přibyla pozice regionálního viceprezidenta pro CEE. Mezi jeho záliby patří zejména sport, hraje tenis, lyžuje, je členem fotbalového týmu PUK, který hraje Hanspaulskou ligu. Sleduje sportovní dění, zejména fotbal a hokej. Ve volném čase se věnuje rodině a cestování.



Oki Systems zároveň na pozici obchodního a marketingového ředitele jmenovala Jiřího Kárníka. Jiří Kárník (*1958) vystudoval VŠE, mezi lety 1991-2004 působil jako marketingový manažer společnosti Konsigna, poté byl tři roky marketingovým manažerem ve společnosti DNS. Od roku 2006 zastával pozici výkonného ředitele JVM Computers. Od ledna 2014 je obchodním a marketingovým ředitelem Oki Systems pro Českou republiku a Slovensko. Mezi jeho sportovní zájmy ve volném čase patří fotbal, tenis a lyžování. Zajímá se o historii a rád cestuje.


 
  

- PR -

Řešení dopravy v IS KARAT

Od verze 24 je v informačním systému KARAT k dispozici nové řešení pro řízení a plánování dopravy. Toto řešení vzniklo na základě požadavků zákazníků pro sofistikovanější přístup k plánování a řízení dopravy v IS KARAT bez zbytečných investic a propojení na systémy třetích stran.

  

- PR -

IQHUBS: když data rozhodují o budoucnosti výroby

Moderní továrny jsou technologicky vyspělé – stroje, linky, roboti – ale když se vedení ptá: „Proč klesla produktivita?“, odpověď chybí. Reporty přicházejí pozdě, čísla se rozcházejí. Rozhodování bez spolehlivých dat pak vede k nižší efektivitě a vyšším nákladům. A právě to je paradox: technologie jsou všude, ale chytrá data chybí. Proto jsme vyvinuli systém, který tento začarovaný kruh rozbíjí. Nad výrobou leží informační mlha a tu zvedáme.