Aktuality -> IT Business - 12. 12. 2011

GE a Microsoft zakládají společný podnik

Divize společnosti General Electric zabývající se informačními technologiemi pro zdravotní péči a společnost Microsoft oznámily svůj záměr vytvořit společný podnik se zaměřením na zajištění přístupu k celosystémovým informacím v reálném čase pro zdravotnické profesionály a organizace s cílem zvýšit kvalitu poskytované péče a spokojenost pacientů. Nová společnost bude vyvíjet a distribuovat otevřenou interoperabilní platformu a inovativní klinické technologie zaměřené na zdokonalování zdravotnictví. Nový podnik bude těžit z kombinace odborných znalostí společnosti Microsoft v oblasti tvorby platforem a ekosystémů a zkušeností divize GE Healthcare s řešeními pro klinické a administrativní procesy.



Nová společnost vytvoří otevřenou platformu, která umožní poskytovatelům zdravotní péče a nezávislým dodavatelům softwaru vyvíjet nové generace klinických aplikací. Společný podnik bude rovněž na dané platformě vyvíjet zdravotnické aplikace za využití interních vývojářů a samotná platforma bude propojitelná se širokou škálou zdravotnických IT produktů včetně řešení divize GE Healthcare IT a dalších dodavatelů.

 

Obě mateřské společnosti do nového podniku přispějí svými odbornými znalostmi, jakož i duševním vlastnictvím, zahrnujícím mimo jiné:

  • Microsoft Amalga – informační zdravotnická platforma
  • Microsoft Vergence – řešení pro řízení přístupu single sign-on a řízení kontextu 
  • Microsoft expreSSO – podnikové řešení pro řízení přístupu single sign-on 
  • GE Healthcare eHealth – řešení pro výměnu zdravotnických informací 
  • GE Healthcare Qualibira – informační platforma pro klinické údaje a poznatky, v současnosti vyvíjená ve spolupráci s organizací Intermountain Healthcare (Salt Lake City, Utah) a klinikou Mayo.

 
  

- PR -

Digitální služby veřejné správy:

Jednotný design pro snazší orientaci občanů


V dnešní digitální době jsou portály občana klíčovým nástrojem pro jednoduchou a bezpečnou komunikaci s úřady. Jedním z nejpoužívanějších mezi českými organizacemi je Portál občana od společnosti Gordic, který je od počátku vyvíjen v souladu se standardy digitálních služeb české veřejné správy. Nyní se Portál občana přizpůsobuje nejnovější verzi design systému gov.cz, čímž se jeho prostředí ještě více sjednocuje s centrálními portály a weby ministerstev. Občanům tak nabízí větší komfort a srozumitelnost při každodenním využívání.

  

- PR -

Phoenix a BENU lékárny sjednotily komunikaci s více než 430 pobočkami díky ALVAO

Společnost PHOENIX lékárenský velkoobchod, s.r.o., provozující síť lékáren BENU, potřebovala zjednodušit a sjednotit komunikaci mezi centrálou a lékárnami. Implementací ALVAO Service Desk a Asset Management získala přehledné řešení pro správu požadavků i majetku, které přineslo rychlejší komunikaci, vyšší efektivitu a lepší podporu napříč celou organizací.