Aktuality -> IT Business - 26. 4. 2021 - Zdeněk Gric

Gabriela Zaal se stala obchodní ředitelkou společnosti ANECT

Dodavatel v oblasti informační a komunikační technologie a kybernetické bezpečnosti, společnost ANECT, mění vedení svého obchodního týmu. Od 1. dubna 2021 ho vede Gabriela Zaal, která nastoupila na pozici obchodní ředitelky společnosti. Zodpovědná bude především za obchodní strategii společnosti, rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery. V ANECTu působí Gabriela Zaal již 12 let, poslední dva roky vedla tým sales developmentu. V minulosti pracovala ve společnostech Mercedes-Benz či Telefonica.



Jako obchodní ředitelka společnosti ANECT bude Gabriela Zaal nově zodpovědná za obchodní strategii společnosti, rozvoj vztahů se zákazníky a obchodními partnery. K jejím dalším úkolům bude patřit vyhledávání nových obchodních příležitostí a spolupráce na rozvoji portfolia služeb a nových technologií společnosti. „Gabriela působí v ANECTu přes deset let, což je nesmírná výhoda. Firmu zná velmi dobře, orientuje se na trhu IT, rozumí technologiím a především businessu, který děláme. Svou prací nás přesvědčila, že je tím nejlepším možným kandidátem pro tuto pozici,“ uvádí k jejímu nástupu Jan Zinek, výkonný ředitel společnosti ANECT.

V prostředí obchodu se Gabriela Zaal pohybuje téměř dvacet let. V minulosti pracovala například ve společnostech Mercedes-Benz či Telefonica, kde působila na pozici Key Account Managera. Do ANECTu nastoupila v roce 2008, za tu dobu zastávala řadu vedoucích pozic v obchodu, v posledních dvou letech šlo o Head of Sales Development. „ANECT je pro mě od začátku srdcová záležitost. Ve firmě si cením korektního jednání, takové té staré školy v mezilidských vztazích, současně se ale stále díváme dopředu, přinášíme nové věci, nad každým naším zákazníkem přemýšlíme a s respektem k jeho prostředí navrhujeme řešení, která jdou ruku v ruce se světovými trendy,“ říká Gabriela Zaal.


 
  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.

  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.