Aktuality -> IT společnost - 19. 6. 2007

Fujitsu Siemens má nového marketingového ředitele

Michal_Lichner_725.jpgNovým marketingovým ředitelem Fujitsu Siemens Computers pro oblast střední a východní Evropy (CEE) se stal Michal Lichner (32). Jeho hlavní úlohou bude spoluvytvářet marketingovou strategii v rámci CEE regionu, podpořit a koordinovat komunikační aktivity jednotlivých krajin, upevnit obchodní produktovou strategii a posilovat růst a profitabilitu společnosti. Michal Lichner posledních šest let působil v IT & Telco marketingu. Ve společnosti Dell zodpovídal za produktové portfolio pro německý a rakouský trh a ve společnosti Ericsson Enteprise Slovakia pracoval v oblasti firemní marketingové komunikace. Úspěšně absolvoval postgraduální marketingové studium (CIMA-B, NIMA-B) a magisterské studium na Univerzitě Komenského v Bratislavě.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.