Aktuality -> IT společnost - 3. 10. 2014

František Mikeš se stal obchodním ředitelem Schneider Electric

Novým obchodním ředitelem divize IT Business společnosti Schneider Electric je František Mikeš. Do Schneider Electric přichází ze společnosti Altron, kde působil jako člen vedení společnosti od počátku roku 2011.



Mikeš má více než 15 let zkušeností v ICT oblasti. V období 1999-2003 pracoval ve společnosti Czech Telecom na různých řídících pozicích se zaměřením na strategii, rozvoj obchodu, produktový marketing, projektový a systémový management. V období 2004 až 2006 pracoval pro norskou skupinu Telenor Networks CE jako ředitel pro strategii a produkty. V souvislosti s prodejem TN CE mezinárodní skupině GTS Central European Holding BV pracoval pro GTS Novera jako ředitel pro segment management. Následně pracoval pro společnost Telefónica O2 Czech Republic a jí ovládané společnosti se zaměřením na ICT a zákaznická řešení pro korporátní zákazníky a státní správu.

 

František Mikeš absolvoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde rovněž tři roky působil jako asistent na Fakultě podnikohospodářské. Ve svém volném čase se věnuje vysokohorské turistice, hudbě, jízdě na kole a rodině.

 

foto: František Mikeš, archiv Schneider Electric


 
  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.

  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy.