facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 13. 2. 2007

Fotografický tisk Canon "zkus&kup" i v ČR

canon-yourprint_707.jpgCanon oznamuje rozšíření své úspěšné online služby „Your Print“ do dalších čtyř zemí. Služba, která vstupuje na trh České republiky, Slovenska, Maďarska a Polska, umožňuje uživatelům vytisknout si svůj oblíbený obraz zdarma na kterékoli tiskárně Canon. Za dobu dvou let, kdy služba běží v mnoha evropských zemích, bylo vytištěno téměř 400 000 fotografií.

Prostřednictvím „Your Print“ mohou uživatelé buď nahrát svůj oblíbený obraz nebo si ze stránky Your Print vybrat některou z profesionálních fotografií speciálně vybraných k této příležitosti a následně zvolit, kterou z 27 tiskáren Canon chtějí vyzkoušet. V současné době je možné volit z tiskáren řady PIXMA Vše-v-jednom, fotografických tiskáren PIXMA, PIXMA Mini a PIXMA Pro. Do seznamu se během krátké doby zařadí i tiskárny SELPHY. Testovací výtisky vytištěné na fotografickém papíře Canon 4"×6" Photo Paper Pro jsou během 24 hodin zcela zdarma expedovány prostřednictvím kvalitní poštovní služby a běžně doručeny během 2–3 pracovních dnů.
Služba je dostupná na stránkách www.yourprint.canon-europe.com.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.