facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 8. 3. 2012

Fortinet posiluje své aktivity v ČR

Společnost Fortinet jmenovala Alexandra Maška do pozice viceprezidenta pro region střední a východní Evropy a Ruska. Nový viceprezident sídlí v Praze a do jeho kompetence spadá realizace plánovaného agresivního růstu společnosti Fortinet v tomto regionu, vedení rozšířeného týmu zaměstnanců a řízení prodejních kanálů i dalších sítí partnerů. Alexander Mašek působil, před svým jmenováním na pozici viceprezidenta společnosti Fortinet, na různých pozicích prodeje, rozvoje obchodu a řízení prodejních kanálů. Byl zaměstnancem firem DATOR3 Services, Azlan a Crossbeam Systems, kde v posledních 6 letech zastával funkci regionálního ředitele pro střední a východní Evropu. V této pozici zodpovídal za řízení prodejních a marketingových týmů i partnerských kanálů v České republice, na Slovensku, v Polsku a Rusku.



Spolu s ním nastoupil do společnosti Fortinet Vladimír Brož na pozici Major Accounts Manager pro ČR, SR a Maďarsko. Ve své pozici bude zodpovědný za chod partnerského kanálu a podporu zákazníků společnosti Fortinet v tomto regionu. Vladimír Brož působil před příchodem do společnosti Fortinet ve firmách Unisys, PCS/DataGuard a McAfee. V McAfee zastával 9 let pozici Territory Manager pro Českou a Slovenskou republiku a zodpovídal za řízení partnerského kanálu a kompletní obchodní a marketingové aktivity. Výpočetní technikou se zabývá již od roku 1990.

 

Společnost Fortinet v poslední době v regionu provedla několik významných investic. K lokálním zastoupením společnosti v Polsku, Rusku a Rumunsku přibyly nově otevřené pobočky v České republice a na Ukrajině. Počet specialistů na prodej a technických odborníků Fortinetu v tomto regionu se zdvojnásobil. Společnost také otevřela v ČR TAC – Technical Assistance Center (centrum technické pomoci), jehož specialisté budou mít na starost vylepšení podpory poskytované zákazníkům i prodejcům.


 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.