Aktuality -> WWW tipy - 10. 6. 2005

Firefox posiluje svou pozici

Bude někdy poražen Microsoft Explorer? Jak se zdá, může zatím Bill Gates klidně spát. Pokud se mu ale do rukou dostane statistika NAVRCHOLU.cz, mohl by se alespoň trochu zamyslet. Proč? Podle květnových statistik služby NAVRCHOLU.cz (www.navrcholu.cz) dokázal Firefox společně s příbuznými prohlížeči ukrojit téměř 17 % tržního podílu, přičemž samotný Firefox už přesáhl podíl 14 %. Naproti tomu podíl Internet Exploreru stabilně klesá a dokonce se v konkurenci Firefoxu poprvé dostal pod 80 % v českém prostředí. IE přitom ztrácí prakticky přesně to, co prohlížeče z dílny Mozilla.org získávají.

Uvedený trend je setrvalý a dlouhodobý, jak potvrzují i čísla z první poloviny loňského roku, kdy Internet Explorer zcela dominoval s podílem přesahujícím 90 % a kdy Firefox teprve připravoval začátek svého rychlého nástupu. Stálý růst zájmu o Firefox je pozoruhodný nejen s ohledem na celý trh, ale také v rámci skupiny prohlížečů Mozilla. Firefox totiž dokázal de facto zcela nahradit svého staršího „příbuzného“, prohlížeč Mozilla Suite, který v sobě zahrnuje balík několika nástrojů (kromě prohlížeče třeba i poštovního klienta). Zdá se, že uživatelé dali přednost samostatné, jednoúčelové aplikaci před komplexnějším systémem.

 
  

- PR -

Jaký docházkový systém vybrat?

Podle čeho se rozhoduje moderní firma


Možností, jak dnes sledovat docházku zaměstnanců, je spousta. Od systémů, které zaznamenají každý příchod a odchod, až po řešení, která zaměstnanci skoro ani nevnímají. Záleží jen na potřebách a prioritách vaší firmy. Jaké jsou ty vaše?

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.