Aktuality -> IT Business - 27. 4. 2006

Finanční výsledky Citrixu v 1. Q 2006

Citrix617.jpgCitrix Systems zveřejnil finanční výsledky za první čtvrtletí fiskálního roku 2006 (k 31. březnu 2006). V tomto období dosáhl Citrix tržeb ve výši 260 milionů dolarů. Ve srovnání s 202 miliony dolarů tržeb za stejné období roku 2005 to znamená 29% nárůst. Čistý zisk za první kvartál podle GAAP činil 45 milionů dolarů (0,24 dolaru na akcii), v porovnání s 39 miliony dolarů (0,22 dolaru na akcii) za první kvartál fiskálního roku 2005.

Non-GAAP čistý zisk za první čtvrtletí roku 2006 vzrostl o 45 % na 61 milionů dolarů (0,33 dolaru na akcii), oproti 42 milionům dolarů (0,24 dolaru na akcii) za stejné období loni.
Významné počiny Citrixu v 1. čtvrtletí 2006:
  • Uvedení služby Citrix GoToMyPC 5 pro vzdálený přístup k desktopu, nabízející přenos souborů způsobem "táhni a pusť", reálné barevné prostředí, podporu vice monitorů, monitorování výkonu a tuning.
  • Citrix Access Essentials 1.5, novou verzi produktu pro bezpečný vzdálený přístup na bázi Presentation Serveru pro malé a střední firmy.
  • Citrix NetScaler Application Firewall Standard Edition, novou verzi aplikačního firewallu s vedoucím postavením na trhu, navrženým pro středně velké společnosti a divize v rámci velkých korporací.
  • Citrix Access Gateway Enterprise Edition, rozšíření řady SSL VPN pro velké zákazníky a nejnáročnější podniková prostředí.
  • Představenstvo společnosti rozhodlo o tom, aby Citrix odkoupil své kmenové akcie za 200 milionů dolarů.

 
  

- PR -

APN Promise: partnerství pro skutečný růst

Image___2025_07_23T144538.475.jpgUž více než 30 let pomáháme firmám naplno využívat technologie pro jejich efektivní růst. Z malé společnosti v Polsku jsme se vypracovali na mezinárodního hráče, který podporuje rozvoj podniků na mnoha trzích. Naším cílem je dodávat moderní řešení a budovat dlouhodobé vztahy, které přinášejí výsledky.

  

- PR -

Získejte konkurenční výhodu s WMS

Rychlost, přesnost, spolehlivost. To jsou proměnné, které chtě nechtě ovlivní reputaci každého dodavatele v očích zákazníka. Nároky na dodavatele se stále stupňují, stejně jako roste tlak na minimalizaci nákladů pro dosažení co nejvyšší marže. Můžete být v dodávkách nejrychlejší na trhu. Pokud však nedodáte přesně to, co máte, plusové body vám to nepřinese. Když se naopak budete soustředit jen na přesnost, nemusíte být dostatečně rychlí. Ať tak či onak, vaše pozice spolehlivého dodavatele tím může být oslabena. Jak si udržet dobré jméno a zároveň držet náklady na logistiku na uzdě? Jděte na to systémově a optimalizujte skladové hospodářství pomocí WMS.