facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 6. 2. 2014

Fiberlink je nyní dostupný i pro zákazníky IBM v Česku

Řešení pro správu a bezpečnost mobilních zařízení Fiberlink je nyní dostupné i pro zákazníky IBM v České republice. IBM koupila Fiberlink Communications v prosinci loňského roku. Jakýkoliv zákazník v Česku má produkty Fiberlink k dispozici zejména jako SaaS (Software jako služba) na webu Fiberlink, ale i prostřednictvím místních partnerů IBM. Cloudová platforma MaaS360 firmy Fiberlink rozšiřuje nabídku podnikových řešení programu IBM MobileFirst o sadu cloudových nástrojů pro komplexní správu mobilních zařízení a bezpečnosti ve společnostech všech velikostí. Fiberlink doplňuje portfolio IBM MobileFirst o řadu nových možností, mezi něž patří i BYOD (bring your own device).



Řešení MaaS360 bude provozováno v cloudovém prostředí IBM SoftLayer, ale počítá se i s variantou samostatného (on-premise) nasazení ve firemních prostředích. Mezi hlavní funkce produktu patří správa mobilních zařízení (MDM), správa mobilního obsahu (MCM) a správa mobilních aplikací (MAM). Vlastní datový kontejner rovněž umožní v mobilním zařízení spolehlivě oddělit soukromá data od těch firemních.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.