Aktuality -> IT Business - 1. 2. 2011

FAYN převzal předplacené telefonování VOIPEX

Společnosti IPEX a FAYN společně oznámily změnu týkající se předplaceného volání VOIPEX. Původní poskytovatel služby – IPEX – se nyní zaměřuje na poskytování ucelených telekomunikačních řešení firemním zákazníkům. Předplacenou službu VOIPEX proto předává společnosti FAYN – historicky prvnímu českému VOIP operátorovi. Ten se dlouhodobě specializuje na poskytování předplaceného volání domácnostem a jednotlivcům. Předplacené volání VOIPEX dodnes využilo přes 8 tisíc uživatelů. Obě strany se dohodly, že podrobnosti transakce nebudou zveřejňovat.



IPEX a FAYN nedávno společně převzali části zákazníků společností VOLNÝ a ADVANTEL. Touto změnou tak obě společnosti pokračují v konsolidaci českého trhu internetové telefonie. IPEX a FAYN tak znovu posilují své pozice v daných segmentech: IPEX v segmentu firem a velkoobchodu; FAYN v segmentu domácností a jednotlivců. Tato změna se žádným způsobem nedotýká zákazníků využívajících služeb VOIPEX s písemnou smlouvou na fakturu. Stávající uživatelé přitom nemusejí měnit nastavení svých zařízení ani nepřijdou o svůj kredit na volání.


 
  

- PR -

AI není jen chatbot: Tovek mění dokumenty na znalosti

Umělá inteligence se stala součástí každodenní reality a většina firem dnes tvrdí, že ji nějakým způsobem využívá. Často ale jde jen o chatovací asistenty postavené na velkých jazykových modelech typu ChatGPT, Gemini, Copilot či LLaMA. Ty jsou trénovány především na otevřených datech z internetu. Tovek jde jinou cestou – zaměřuje se na to, jak AI pomůže firmám a institucím vytěžit maximum z jejich vlastních interních dat.

  

- PR -

IFS Cloud a Industrial AI:

Když ERP začíná skutečně přemýšlet


Stojíte před rozhodnutím, jak posunout svůj ERP systém dál? Moderní podniky dnes řeší nejen efektivnější plánování a úspory, ale i to, jak do svých procesů začlenit umělou inteligenci bez zbytečně nákladného vývoje. Právě této otázce je věnovaný následující článek.