facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Hardware - 15. 10. 2009

Externí disky WD s elektronickým štítkem

Western Digital představil své nové externí pevné disky (USB 2.0) pro osobní počítače, My Book Elite, vybavené přizpůsobitelným štítkem e-label, který je viditelný i když je disk vypnutý a jednoduše informuje o obsahu pevného disku a místu, které na něm zbývá. My Book Elite je vybaven softwarem WD SmartWare pro automatické a průběžné zálohování a 256bitovým hardwarovým šifrováním. Nové pevné disky My Book Essential jsou nabízeny v kapacitách 1 TB, 1,5 TB a 2 TB.


Inteligentní displej e-label na hřbetu disků lze vyměnit snadno a tak často, jak je potřeba. Využívá technologii e-papíru, která simuluje písmo vytištěné na papíře. Pomocí dodávaného softwaru WD SmartWare mohou uživatelé snadno vytvořit štítek na svém pevném disku a pojmenovat jej nebo si na něm udělat poznámku o jeho obsahu. Displej e-label rovněž ukazuje dostupnou kapacitu a to, zda je disk zamknutý pomocí silné ochrany heslem softwaru WD SmartWare a hardwarového šifrování. Díky technologii e-papíru jsou informace na displeji stále dobře čitelné.
Při prvním připojení My Book Elite se automaticky spustí jednoduchý a intuitivní proces prvního zálohování. Vizuální rozhraní softwaru WD SmartWare v reálném čase uživatelům ukazuje pohled na průběh jejich zálohování. Po prvním zálohování jsou uživatelské soubory zálohovány automaticky po každé změně nebo přidání souboru.
Pevné disky My Book Elite jsou vybaveny ochranou uživatelsky zvoleným heslem v kombinaci s 256bitovým hardwarovým šifrováním, které soubory před jejich uložením znečitelní.
Nové disky My Book Elite jsou nabízeny v kapacitách 1 TB, 1,5 TB a 2 TB a je na ně poskytována tříletá omezená záruka.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.