facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 17. 10. 2005

EXPLORER se mění

Logo_Explorer.jpgExplorer se v rámci interních technologických změn a rozšíření nabídky rozhodl změnit i své logo. Důvodů je mnoho, nejdůležitějším je asi zjednodušení vizuální podoby firmy. Změna loga je jeden z posledních kroků v celém procesu, který obsahoval i kompletní změnu designu hlavní výkladní skříně firmy – firemního webu. Společnost Explorer si pro tvorbu nového loga vybrala renomovanou společnosti Entre, která se změnou firemní identity zabývá profesionálně. Od nového loga společnost požadovala svěžest, dynamiku, energii a zároveň přátelský a otevřený vzhled.

Nové logo není zdaleka vše, co se v Exploreru mění. Svým zákazníkům začal Explorer nabízet řadu nových služeb. Nová sekce eMarketing nabízí služby, které pomohou firmám a podnikatelům najít nevyužitý potenciál jejich firemních webových stránek a pomohou jim tyto stránky zhodnotit. Spuštění služby marketing je dílčím krokem na cestě Exploreru ke komplexnímu poskytovateli řešení pro online aktivity firem a podnikatelů. Součástí změn jsou i novinky v oblasti komunikace se zákazníky. V současné době je možné získávat veškeré informace o technických zásazích do technologií nejen emailem, ale také prostřednictvím kanálu RSS.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.