Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 7. 2007

EXPLORER nabízí indickou doménu

explorer_in_731.jpgSpolečnost EXPLORER rozšiřuje možnosti registrací domén o indickou doménu .IN. Správcem domény .IN je INRegistry, založena indickou vládní organizací NIXI na podporu rozvoje internetových služeb v zemi. Do roku 2005 byla pravidla pro registraci domén .IN natolik striktní, že za více než deset let existence bylo registrováno pouhých 6,5 tisíce doménových jmen. V únoru 2005 došlo k obnovenému zavedení domény a výraznému uvolnění pravidel pro zájemce z celého světa. Výsledkem byla registrace více než 200 tisíc jmen pod doménou nejvyššího řadu .IN na počátku roku 2006. Aktuálně je registrovaných domén přes 250 tisíc. Anglický výraz „in“ v přeneseném významu znamená jít s dobou nebo být moderní, což výrazně přispělo k posílení zájmu o registrace těchto domén v anglicky mluvících zemích. Doménu .IN je možné registrovat na 1 – 5 let za roční poplatek ve výši 790,- Kč. Přestože je doména velmi populární hlavně pro anglicky mluvící uživatele, narozdíl od ostatních koncovek je dosud mnoho atraktivních názvů volných.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.