facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 30. 7. 2007

EXPLORER nabízí indickou doménu

explorer_in_731.jpgSpolečnost EXPLORER rozšiřuje možnosti registrací domén o indickou doménu .IN. Správcem domény .IN je INRegistry, založena indickou vládní organizací NIXI na podporu rozvoje internetových služeb v zemi. Do roku 2005 byla pravidla pro registraci domén .IN natolik striktní, že za více než deset let existence bylo registrováno pouhých 6,5 tisíce doménových jmen. V únoru 2005 došlo k obnovenému zavedení domény a výraznému uvolnění pravidel pro zájemce z celého světa. Výsledkem byla registrace více než 200 tisíc jmen pod doménou nejvyššího řadu .IN na počátku roku 2006. Aktuálně je registrovaných domén přes 250 tisíc. Anglický výraz „in“ v přeneseném významu znamená jít s dobou nebo být moderní, což výrazně přispělo k posílení zájmu o registrace těchto domén v anglicky mluvících zemích. Doménu .IN je možné registrovat na 1 – 5 let za roční poplatek ve výši 790,- Kč. Přestože je doména velmi populární hlavně pro anglicky mluvící uživatele, narozdíl od ostatních koncovek je dosud mnoho atraktivních názvů volných.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.