Aktuality -> Hardware - 27. 3. 2008

Exkluzivní externí disky WD My Passport Elite

Western Digital rozšiřuje svoji nabídku ukládacích zařízení. Představil nové přenosné pevné disky pro rozhraní USB, My Passport Elite. Disky mají luxusní měkkou povrchovou úpravu, díky které jsou příjemné na omak, dají se dobře uchopit a přenášet. Váží méně než 140 g a jsou dostupné v kapacitách 320 a 250 GB, k jejich napájení slouží USB rozhraní, nepotřebují tedy externí napájecí adaptér.




K výrazným prvkům nových přenosných disků patří:

  • ukazatel kapacity informující uživatele na první pohled o tom, kolik místa má ještě k dispozici
  • výkonný zálohovací software umožňující určit soubory a složky pro automatické a průběžné zálohování
  • synchronizační software, který dovoluje uživatelům synchronizovat jejich změny a chránit jejich informace pomocí 128-bitového šifrování
  • vyvolání zapomenutých souborů z jakéhokoli PC umožňujícího práci se softwarem MioNet PC (pouze pro Windows) a jejich kopírování na My Passport Elite s nainstalovaným MioNet
  • jsou dostupné v povrchové úpravě měkké na dotek a ve čtyřech barvách: bronzová, titanová, modrá Westminster a třešňově červená
  • pětiletá omezená záruka
  • schopnost zapojení plug-and-play do herních konzolí pro snadné přehrávání hudby a prohlížení fotografií a videa na televizní obrazovce.

Doporučená maloobchodní cena pevného disku My Passport Elite USB s kapacitou 250 GB činí 169,99 USD, cena My Passport Elite USB s kapacitou 320 GB je 199,99 USD.


 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.

  

- PR -

Lék na konkurenceschopnost při prodeji na internetu

Výběr a nákup zboží na internetu je dnes zcela běžnou záležitostí. V Evropě touto cestou nakupuje většina zákazníků, a proto se obchodníci snaží, aby bylo vše jednodušší, přehlednější a pokud možno na míru každému zákazníkovi. Nabízení zboží statickým obrázkem s krátkým popisem už nestačí – lidé chtějí vidět výrobky co nejrealističtěji, otáčet je, zkoušet barvy, případně umisťovat vybraný artikl do prostoru a mít z nákupu dobrý pocit.