facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 22. 3. 2006

Exact Software v roce 2005

Exact612.jpg Vzrůst celkových výnosů v roce 2005 činil 5,7 %, na 224.5 mil. EUR z 212,4 mil. v roce 2004. Akvizice provedené v roce 2005 k výnosům přispěly hodnotou 7.7 mil. EUR, což činilo 3,5 % výnosů celkem. Nárůst výnosů byl převážně výsledkem zvýšených tržeb ze služeb. Ty v roce 2005 vzrostly o 29,9 % na hodnotu 38.4 mil. EUR oproti 29.6 mil. EUR za rok 2004. V roce 2006 Exact očekává autonomní růst výnosů o 7 – 9 %.

V uplynulém roce došlo ve společnosti Exact Software k mnoha změnám, které měly na hospodářské výsledky nemalý vliv. Došlo k personálním změnám na nejvyšších místech. Raj Patel, dříve viceprezident společnosti Exact International a od 7. dubna 2005 člen správní rady společnosti Exact Holding N.V. byl ke dni 1. července 2005 jmenován Dozorčí radou novým generálním ředitelem (CEO).
Byly významně posíleny výzkumné a vývojové kapacity v hlavním vývojovém středisku v Kuala Lumpur v Malajsii, hlavním středem zájmu byly produktové řady Exact e-Synergy, Exact Online a Exact Globe.
V roce 2005 došlo i k několika významným akvizicím, mezi které patří akvizice společnosti Kooijman Software a malajského obchodního partnera SelectTech, odkoupení 70% podílu ve společnosti AllSolutions, získání většinového podílu v Modulair Easy Access B.V., akvizice společnosti Vanguard Solutions Group a společnosti Inspired Solutions.

 
  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.

  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.