facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 22. 3. 2006

Exact Software v roce 2005

Exact612.jpg Vzrůst celkových výnosů v roce 2005 činil 5,7 %, na 224.5 mil. EUR z 212,4 mil. v roce 2004. Akvizice provedené v roce 2005 k výnosům přispěly hodnotou 7.7 mil. EUR, což činilo 3,5 % výnosů celkem. Nárůst výnosů byl převážně výsledkem zvýšených tržeb ze služeb. Ty v roce 2005 vzrostly o 29,9 % na hodnotu 38.4 mil. EUR oproti 29.6 mil. EUR za rok 2004. V roce 2006 Exact očekává autonomní růst výnosů o 7 – 9 %.

V uplynulém roce došlo ve společnosti Exact Software k mnoha změnám, které měly na hospodářské výsledky nemalý vliv. Došlo k personálním změnám na nejvyšších místech. Raj Patel, dříve viceprezident společnosti Exact International a od 7. dubna 2005 člen správní rady společnosti Exact Holding N.V. byl ke dni 1. července 2005 jmenován Dozorčí radou novým generálním ředitelem (CEO).
Byly významně posíleny výzkumné a vývojové kapacity v hlavním vývojovém středisku v Kuala Lumpur v Malajsii, hlavním středem zájmu byly produktové řady Exact e-Synergy, Exact Online a Exact Globe.
V roce 2005 došlo i k několika významným akvizicím, mezi které patří akvizice společnosti Kooijman Software a malajského obchodního partnera SelectTech, odkoupení 70% podílu ve společnosti AllSolutions, získání většinového podílu v Modulair Easy Access B.V., akvizice společnosti Vanguard Solutions Group a společnosti Inspired Solutions.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.