facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 7. 2. 2006 - -kh- [ heinige (zavináč) ccb (tečka) cz ]

Evropský standard služby VoIP

Alternativní telekomunikační operátor TISCALI představil službu kvalitního a cenově výhodného volání založeného na technologii VoIP (Voice over Internet Protocol). Nová služba TISCALI NETCALL přináší nízké ceny místních, meziměstských i mezinárodních hovorů do pevných i mobilních sítí. Volání všem uživatelům internetové telefonie od TISCALI je zdarma. Kvalita služby je plně srovnatelná se standardní telefonií a nabízí jednotnou cenu pro místní i dálková volání do pevných sítí za 0,75 Kč za minutu volání ve špičce a za 0,40 Kč za minutu mimo špičku. Hovory do mobilních sítí stojí 3,70 Kč za minutu.

Pro využívání služby TISCALI NETCALL nabízí operátor potřebné IP zařízení zahrnující moderní IP telefony, analogové hlasové brány a ADSL router s hlasovými porty. Koncová zařízení lze získat za dotovanou či jednorázovou kupní cenu. Služba je dostupná na všech kvalitních internetových připojeních od TISCALI (DSL, FWA, Leased Line, atd.).
Při pohledu do ceníku je nejdražší mezinárodní spojení do nejvzdálenějších destinací za 49,50 Kč/min, 150 Kč pak za minutu satelitního spojení. Zajímavé jsou i „jiné poplatky“. Zde se dozvíte, že aktivační poplatek za každou linku je 249 Kč, instalace u zákazníka je za 990 Kč, měsíční paušál za každé číslo je 149 Kč a za předčasné zrušení služby si TISCALI účtuje 249 Kč. U služby NETCALL PROFI, která je určena větším firmám a přináší nadstandardní doplňkové služby, je v poplatcích jediná změna, kterou je měsíční poplatek za každé číslo ve výši 249 Kč. Takzvané dotované ceny koncových zařízení jsou za podpis smlouvy na 12, respektive 24 měsíců. Pokud se ale pro takto cenově „zvýhodněné“ zařízení rozhodnete, dotujete je minimálním poplatkem za provoz 500 Kč měsíčně. Všechny uvedené ceny jsou (jak jinak) bez DPH.

 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Modernizace síťové infrastruktury ČPP Arény v Hradci Králové

Mountfield HK, a.s. je extra­li­go­vý hokejový klub sídlící v Hradci Králové. Lední hokej se na území města hraje od roku 1926, kdy byl založen Bruslařský klub Hradec Králové. Jeho novodobá historie se začala psát v roce 2013, kdy se pod Bílou věž vrátila nejvyšší domácí hokejová soutěž. Hokej je v Hradci Králové velmi populární a klub má širokou fanouškovskou základnu.