Aktuality -> IT Business - 4. 1. 2006

Evropské zákaznické informační centrum LG

Společnost LG Electronics otevřela centrální evropské zákaznické informační centrum (Central Information Centre – CIC). Slavnostní otevření se uskutečnilo ve španělské Barceloně, v jednom ze dvou evropských center CIC společnosti LG Electronics (druhé je ve Varšavě). Nyní je již CIC v plném chodu a zákazníci mohou plně využívat jeho výhod.

Na speciální lince pracovníci CIC zodpoví otázky, týkající se prodávaných výrobků společnosti LG. V případě potřeby pomohou také se záručním nebo pozáručním servisem. Pomoc centra je k dispozici v pracovních dnech, tedy od pondělí do pátku od 9:00 hodin do 17.00 hodin. Číslo na které mohou zákazníci z ČR volat je 810 555 810. Hovorné je účtováno poplatkem za místní hovory. To platí pro celé území ČR.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.