facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 4. 1. 2006

Evropské zákaznické informační centrum LG

Společnost LG Electronics otevřela centrální evropské zákaznické informační centrum (Central Information Centre – CIC). Slavnostní otevření se uskutečnilo ve španělské Barceloně, v jednom ze dvou evropských center CIC společnosti LG Electronics (druhé je ve Varšavě). Nyní je již CIC v plném chodu a zákazníci mohou plně využívat jeho výhod.

Na speciální lince pracovníci CIC zodpoví otázky, týkající se prodávaných výrobků společnosti LG. V případě potřeby pomohou také se záručním nebo pozáručním servisem. Pomoc centra je k dispozici v pracovních dnech, tedy od pondělí do pátku od 9:00 hodin do 17.00 hodin. Číslo na které mohou zákazníci z ČR volat je 810 555 810. Hovorné je účtováno poplatkem za místní hovory. To platí pro celé území ČR.

 
  

- PR -

Firma fortell, která má zručnost a dovednost nejen v názvu, spoléhá na IS KARAT

Myšlenka na nutnost výběru nového informačního systému se ve společnosti fortell objevila už v roce 2018. Hlavním důvodem byla skutečnost, že společnost původně využívala účetní systém od lokálního dodavatele, který již nebyl schopen svou funkčností ani poskytovanými službami podporovat rozvoj společnosti. K rozhodnutí o výběru ale nakonec došlo až v roce 2020, kdy se ve společnosti fortell rozhodli poněkud netradičně využít nastalé období pandemie Covid-19 k výběru nového ERP řešení.

  

- PR -

Budoucnost práce s dokumenty pomocí General Documents AI

Společnost Konica Minolta, tradiční lídr v oblasti tiskových technologií, dlouhodobě klade důraz na rozvoj komplexních IT služeb. V posledních letech se zaměřuje na vývoj inovativních řešení, která propojují tradiční tiskové procesy s digitálním světem. Jedním z klíčových směrů jejich výzkumu a vývoje (R&D) je implementace umělé inteligence (AI) do administrativních procesů. Tato technologie zásadně mění způsob, jakým organizace pracují s dokumenty, a přináší rychlejší a efektivnější zpracování dat.