- Přehledy IS
- APS (25)
- BPM - procesní řízení (23)
- Cloud computing (IaaS) (10)
- Cloud computing (SaaS) (31)
- CRM (52)
- DMS/ECM - správa dokumentů (19)
- EAM (17)
- Ekonomické systémy (68)
- ERP (75)
- HRM (28)
- ITSM (6)
- MES (33)
- Řízení výroby (36)
- WMS (28)
- Dodavatelé IT služeb a řešení
- Datová centra (25)
- Dodavatelé CAD/CAM/PLM/BIM... (41)
- Dodavatelé CRM (38)
- Dodavatelé DW-BI (50)
- Dodavatelé ERP (66)
- Informační bezpečnost (48)
- IT řešení pro logistiku (48)
- IT řešení pro stavebnictví (26)
- Řešení pro veřejný a státní sektor (27)
Tematické sekce


















Branžové sekce
![]() | Přihlaste se k odběru zpravodaje SystemNEWS na LinkedIn, který každý týden přináší výběr článků z oblasti podnikové informatiky | |
![]() | ||
Partneři webu
Evropské centrum technické podpory česky
Společnost Nikon oznamuje, že byl zahájen provoz Evropského centra podpory v českém jazyce. Systém obsahuje rozsáhlou databázi technických informací v češtině a zároveň slouží jako rozhraní ke vznesení dalších technických dotazů. V současné chvíli obsahuje databáze více než 400 odpovědí na nejčastěji kladené otázky. Pokud uživatel nenajde odpověď na svůj dotaz, má možnost prostřednictvím tohoto rozhraní zaslat otázku specialistům Nikon, kteří na ni odpovědí a zařadí ji do databáze.
Službu je možno využívat na několika úrovních. V nejnižší úrovni “Neregistrovaný” se zobrazují pouze odpovědi na vznesené dotazy, není možné zadat dotaz či cokoliv stahovat. Na vyšší úrovni může uživatel komunikovat s atributem “Registrovaný”. Do této úrovně se může zaregistrovat kdokoliv, kdo má zájem o získání technických informací a využívání systému dotazů a odpovědí v sekci "Technická podpora". K této registraci není nutné být ani majitelem jakéhokoliv produktu značky Nikon. Nejvyšší úroveň podpory získá uživatel registrovaný jako “Majitel”. K registraci je nutné být majitelem produktu Nikon s výrobním číslem. V této úrovni registrace získá uživatel plný přístup do všech částí technické podpory, včetně přístupu ke stahování programového vybavení, různých doplňků a změn firemního softwaru, bonusového softwaru a dokonce i některých českých verzí návodů na použití. Technickou podporu lze najít na adrese http://podpora.nikon.cz.


Službu je možno využívat na několika úrovních. V nejnižší úrovni “Neregistrovaný” se zobrazují pouze odpovědi na vznesené dotazy, není možné zadat dotaz či cokoliv stahovat. Na vyšší úrovni může uživatel komunikovat s atributem “Registrovaný”. Do této úrovně se může zaregistrovat kdokoliv, kdo má zájem o získání technických informací a využívání systému dotazů a odpovědí v sekci "Technická podpora". K této registraci není nutné být ani majitelem jakéhokoliv produktu značky Nikon. Nejvyšší úroveň podpory získá uživatel registrovaný jako “Majitel”. K registraci je nutné být majitelem produktu Nikon s výrobním číslem. V této úrovni registrace získá uživatel plný přístup do všech částí technické podpory, včetně přístupu ke stahování programového vybavení, různých doplňků a změn firemního softwaru, bonusového softwaru a dokonce i některých českých verzí návodů na použití. Technickou podporu lze najít na adrese http://podpora.nikon.cz.
![]() ![]() | ||||||
Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
IT Systems podporuje
Formulář pro přidání akce
Další vybrané akce
15.5. | Konference SCADA Security |
22.5. | Akce pro automobilové dodavatele "3DEXPERIENCE... |
12.6. | Konference ABIA CZ 2025: setkání zákazníků a partnerů... |
29.9. | The Massive IoT Conference |