facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> WWW tipy - 20. 2. 2006

Evropské centrum technické podpory česky

Společnost Nikon oznamuje, že byl zahájen provoz Evropského centra podpory v českém jazyce. Systém obsahuje rozsáhlou databázi technických informací v češtině a zároveň slouží jako rozhraní ke vznesení dalších technických dotazů. V současné chvíli obsahuje databáze více než 400 odpovědí na nejčastěji kladené otázky. Pokud uživatel nenajde odpověď na svůj dotaz, má možnost prostřednictvím tohoto rozhraní zaslat otázku specialistům Nikon, kteří na ni odpovědí a zařadí ji do databáze.

Službu je možno využívat na několika úrovních. V nejnižší úrovni “Neregistrovaný” se zobrazují pouze odpovědi na vznesené dotazy, není možné zadat dotaz či cokoliv stahovat. Na vyšší úrovni může uživatel komunikovat s atributem “Registrovaný”. Do této úrovně se může zaregistrovat kdokoliv, kdo má zájem o získání technických informací a využívání systému dotazů a odpovědí v sekci "Technická podpora". K této registraci není nutné být ani majitelem jakéhokoliv produktu značky Nikon. Nejvyšší úroveň podpory získá uživatel registrovaný jako “Majitel”. K registraci je nutné být majitelem produktu Nikon s výrobním číslem. V této úrovni registrace získá uživatel plný přístup do všech částí technické podpory, včetně přístupu ke stahování programového vybavení, různých doplňků a změn firemního softwaru, bonusového softwaru a dokonce i některých českých verzí návodů na použití. Technickou podporu lze najít na adrese http://podpora.nikon.cz.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?