Aktuality -> WWW tipy - 20. 2. 2006

Evropské centrum technické podpory česky

Společnost Nikon oznamuje, že byl zahájen provoz Evropského centra podpory v českém jazyce. Systém obsahuje rozsáhlou databázi technických informací v češtině a zároveň slouží jako rozhraní ke vznesení dalších technických dotazů. V současné chvíli obsahuje databáze více než 400 odpovědí na nejčastěji kladené otázky. Pokud uživatel nenajde odpověď na svůj dotaz, má možnost prostřednictvím tohoto rozhraní zaslat otázku specialistům Nikon, kteří na ni odpovědí a zařadí ji do databáze.

Službu je možno využívat na několika úrovních. V nejnižší úrovni “Neregistrovaný” se zobrazují pouze odpovědi na vznesené dotazy, není možné zadat dotaz či cokoliv stahovat. Na vyšší úrovni může uživatel komunikovat s atributem “Registrovaný”. Do této úrovně se může zaregistrovat kdokoliv, kdo má zájem o získání technických informací a využívání systému dotazů a odpovědí v sekci "Technická podpora". K této registraci není nutné být ani majitelem jakéhokoliv produktu značky Nikon. Nejvyšší úroveň podpory získá uživatel registrovaný jako “Majitel”. K registraci je nutné být majitelem produktu Nikon s výrobním číslem. V této úrovni registrace získá uživatel plný přístup do všech částí technické podpory, včetně přístupu ke stahování programového vybavení, různých doplňků a změn firemního softwaru, bonusového softwaru a dokonce i některých českých verzí návodů na použití. Technickou podporu lze najít na adrese http://podpora.nikon.cz.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Doba si žádá víc než jen efektivitu, žádá předvídavost

Přelom starého a nového roku je obdobím, kdy se v IT Systems ještě více zahledíme do budoucnosti a ve spolupráci s předními experty na podnikové IT mapujeme aktuální trendy a předpokládaný vývoj v dalších letech. Proto je významnou součástí aktuálního vydání příloha Trendy ICT. Články zaměřené na očekávaný vývoj v roce 2026 ovšem najdete napříč celým vydáním.