facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 27. 4. 2006

Eurotel fanouškům ledního hokeje

MobileTV617.jpgSpolečnost Eurotel Praha přináší již tradičně svým zákazníkům exkluzivní mobilní služby spojené s letošním Mistrovstvím světa. Horkou novinkou je služba Hokej TV, která zákazníkům umožní sledování přímého přenosu v jejich mobilním telefonu. Hokej TV si zákazníci objednají zasláním SMS ve tvaru HOKEJTV na číslo 999888. Cena za celé MS v hokeji je 75 Kč. Navíc 5.května mají všichni zájemci možnost vyzkoušet si Hokej TV zcela zdarma a shlédnout tak zahajovací zápasy včetně utkání Česko – Lotyšsko ve svém mobilu.

Video zpravodajství za aktivační poplatek 75 Kč přinese fanouškům přímo do mobilu například všechny góly ze zápasů českého týmu do 10 minut od jejich střelení (aktivace zasláním SMS ve tvaru GOL na číslo 999888) nebo nejlepší momenty z ledové plochy (aktivace zasláním SMS ve tvaru MOMENTY na číslo 999888). Video zpravodajství mohou zákazníci sledovat na všech mobilních telefonech, které podporují video, JAVA nebo UMTS. Více informací a nabídku ostatních služeb nalezete od 2. května na internetové adresách www.hokejtv.cz a www.eurotel-live.cz. Všechny služby je možné si objednat od 2. května 2006.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.