Aktuality -> IT Business - 22. 2. 2006

Euro Media spustila věrnostní program D-KLUB

Společnost Euro Media Distribution spustila věrnostní program s názvem D-KLUB, kterým chce jednak motivovat své obchodní partnery k vyšším a dlouhodobým nákupům a současně jim takto poděkovat za aktivní spolupráci. Princip věrnostního programu D-KLUB je jednoduchý – za nákup vybraných produktů u společnosti Euro Media Distribution, získá koncový prodejce na svůj osobní účet body, tzv. EM-Dukáty. Tyto body (EM-Dukáty) pak může kdykoliv směnit za zboží a dárky dle vlastního výběru z katalogu věrnostního programu D-KLUB, umístěného na stránkách www.emdistribution.cz.

 
  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.

  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.