facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 22. 2. 2006

Euro Media spustila věrnostní program D-KLUB

Společnost Euro Media Distribution spustila věrnostní program s názvem D-KLUB, kterým chce jednak motivovat své obchodní partnery k vyšším a dlouhodobým nákupům a současně jim takto poděkovat za aktivní spolupráci. Princip věrnostního programu D-KLUB je jednoduchý – za nákup vybraných produktů u společnosti Euro Media Distribution, získá koncový prodejce na svůj osobní účet body, tzv. EM-Dukáty. Tyto body (EM-Dukáty) pak může kdykoliv směnit za zboží a dárky dle vlastního výběru z katalogu věrnostního programu D-KLUB, umístěného na stránkách www.emdistribution.cz.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?