Aktuality -> IT společnost - 8. 10. 2013

ESET posílil obchodní oddělení

Petr Danielovský (34) se stal novou posilou obchodního oddělení české pobočky společnosti ESET, kam nastupuje se zkušenostmi s řízením prodeje v sektoru B2B. Na pozici Channel Sales Specialist bude mít Danielovský na starosti rozvoj partnerského kanálu, nepřímý prodej a akvizici nových obchodních partnerů. Petr spojil svou kariéru s obchodem a prodejem již v roce 1998, kdy po ukončení studia začínal jako prodejce spotřební elektroniky. Postupně se vypracoval na obchodního manažera ve společnosti Antalis, kde měl na starosti budování a řízení prodejního týmu a péči o VIP zákazníky. Pod dvouletém působení na pozici regionálního manažera ve společnosti Losan Internet přestoupil Danielovský do společnosti Telefónica Czech Republic, kde pracoval jako regionální obchodní manažer až do svého nástupu do ESETu. U telefonního operátora zodpovídal za B2B a rezidentní segment, produkty a implementaci obchodní strategie.



 
  

- PR -

Eloquens: e-mailová automatizace s podporou AI

E-mail se stal páteří firemní komunikace a očekává se, že do roku 2026 dosáhne celosvětový počet firemních uživatelů elektronické pošty 4,73 miliardy. E-mail sice umožňuje okamžitou komunikaci napříč organizacemi, ale jeho skutečné náklady jako čas, produktivita a ztracené příležitosti jsou často přehlíženy. 

  

- PR -

50 (v)tipů paní Teskové #3: Alerty nejsou hlášky na okrasu

a co s nimi dělat, než se z vás stane klikací zombie


V minulém díle jsme si povídali o SIEMu – nástroji, který vezme hromadu logů, protřese je jako zkušený detektiv důkazní materiál a začne hledat vzory, stopy a souvislosti. Nejde jen o to, vědět, že „se něco stalo“. SIEM vám pomáhá pochopit, co přesně, proč, kdy, kde a s čím to souvisí. Je to takový digitální Sherlock Holmes, jen místo dýmky má datové konektory a místo lupy korelační engine.