Aktuality -> IT společnost - 16. 8. 2012

ESET posílil bezpečnostní expert

Novou posilou české pobočky antivirové společnosti ESET se stal Petr Šnajdr (31), který nastoupil na pozici Pre-Sales Engineer. Šnajdr bude zodpovědný za externí odbornou komunikaci společnosti, a bude také vystupovat jako odborník na počítačovou a IT problematiku v nových médiích. Součástí jeho pracovní náplně bude také vytváření prezentací pro partnery a asistence při obchodních jednáních. Před svým příchodem do ESETu působil Šnajdr jako IT Manager ve společnosti S. & W. Automobily, kde měl na starosti kompletní správu IT infrastruktury jednoho z předních autorizovaných dealerů Mercedes Benz v České republice a také plánování rozvoje IT. K problematice počítačové bezpečnosti se Petr Šnajdr dostal v roce 2005, kdy začal pracovat jako IT Security Specialist u společnosti CoProSys. Jako vedoucí oddělení IT bezpečnosti se zde později zabýval návrhy a implementací bezpečnostních produktů na míru jednotlivým klientům a obchodní a technickou komunikací se zákazníky. Mezi jeho zájmy patří sport, cestování a kultura.



 
  

- PR -

MawisUtility: 15 let digitální podpory stavebního řízení

Získat stavební povolení v České republice znamená projít řadou kroků, jejichž součástí je i vyjádření správců dopravní a technické infrastruktury k existenci jejich sítí na území plánované stavby. Tento proces je pro stavebníky často složitý, časově náročný a administrativně zatěžující. Již více než 15 let zde ale existuje digitální nástroj, který tento krok výrazně usnadňuje – služba MawisUtility.

  

- PR -

AI mění pravidla hry

Zatímco v minulém vydání IT Systems jsme se dívali na IT především z perspektivy průmyslu, obsah čísla 10 je mnohem pestřejší. Zaměřili jsme se například na vývoj v oblasti e-commerce, která patřila vždy mezi velmi progresivní z hlediska adopce nových technologií. Není divu v tak silně konkurenčním prostředí, kde je potřeba na každý podnět či změnu velmi rychle reagovat. A právě nyní se ve světě online nakupování rodí opravdu zásadní proměna. Přichází s nástupem umělé inteligence a má potenciál změnit samotnou podstatu, jak lidé nakupují, jak značky soutěží a jak budou fungovat e-shopy budoucnosti.