facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 30. 12. 2010

Eset jmenuje generálního ředitele

Z výkonného managementu společnosti ESET odcházejí k 1. lednu 2011 spolumajitelé Miroslav Trnka, Rudolf Hrubý, Maroš Grund a Anton Zajac. Novým generálním ředitelem se stane současný ředitel pro technologie a spolumajitel firmy Richard Marko. Tento krok je součástí reorganizace společnosti ESET. Nynější vlastníci s výjimkou Richarda Marka odcházejí z výkonného managementu, samotné vlastnické struktury se však tato změna nedotkne. K1. lednu 2011 se chystají změny i na dalších manažerských postech. Novým ředitelem pro výzkum se po Marošovi Grundovi stane Juraj Malcho a severoamerickou pobočku ESET v San Diegu Antonovi Zajacovi povede Andrew Lee. Nově vytvořenou pozici ředitele pro globální obchod a marketing obsadí Ignacio Sbampato, který dosud působil jako ředitel latinskoamerické pobočky v Buenos Aires. Rudolf Hrubý opouští post finančního ředitele, nahradí ho Milan Masaryk. Richarda Marka pak ve funkci technologického ředitele vystřídá Pavol Luka.



Richard Marko získal inženýrský titul z informatiky na Technické univerzitě v Košicích v roce 1996. Ve společnosti ESET začal pracovat již v průběhu vysokoškolských studií – nejprve byl hlavním architektem skenovacího jádra a od roku 2008 působil jako technologický ředitel. Patří mezi autory antivirového systému ESET NOD32, navrhoval i jádro tohoto programu. Jeho práce byly publikovány doma i v zahraničí, o heuristických algoritmech přednášel na odborných konferencích Virus Bulletin či AVAR.

 
  

- PR -

Transformace bankovnictví a pojišťovnictví v éře umělé inteligence

Umělá inteligence se stala hy­ba­te­lem digitální revoluce ve finančním sektoru. Přináší bezprecedentní možnosti automatizace, personalizace služeb a optimalizace rizik. Přestože potenciál AI je enormní, jen malá část bank má připravenou komplexní strategii pro její implementaci.

  

- PR -

Jak zajistit vzornou docházku u zaměstnanců v terénu?

Díky digitalizované evidenci do­cház­ky, která snižuje admi­ni­stra­tiv­ní zátěž personalistů a eliminuje nepoctivé praktiky zaměstnanců, můžete ušetřit až statisíce korun ročně. Pozdní příchody, dřívější odchody, půjčování kartiček nebo čipů, falešné přesčasy nebo evidence příchodu či odchodu na nesprávném místě — to vše se negativně projeví na výši vašich mzdových nákladů.