facebook LinkedIN LinkedIN - follow

Ericsson chce být lídrem na firemním trhu

Společnost Ericsson již od února letošního roku rozšiřuje vlastní komerční aktivity a nenechává se už na našem trhu pouze zastupovat společnostmi Damovo a Kapsch. Nyní představila systém MX–ONE, přímého nástupce pobočkové ústředny MD 110, která je jedním z nejrozšířenějších systémů na českém trhu. MX-ONE je určen pro snadný přechod na IP. Jde o řešení, jež kombinuje hlasové a datové služby a mobilní komunikaci. Nový systém nabízí možnosti pro volání s integrovanou mobilitou a personalizovanými komunikačními schopnostmi a zároveň spolehlivou spolupráci se zaměstnanci v reálném čase, kdekoliv zrovna jsou. Ericsson také nadále posiluje své aktivity v roli systémového integrátora komplexních zákaznických řešení a poskytovatele outsourcingových a hostingových služeb.

Jedním z řešení Ericssonu pro oblast zdravotnictví je M-health, což je systém pro dálkové sledování zdravotního stavu. Jde o mobilní službu s automatizovaným systémem shromažďování údajů o zdravotním stavu a jejich monitorování se zpětnou vazbou v reálném čase. Řešení M-health může být užitečné nejenom pro lékaře a pacienty, ale také pro farmaceutické firmy, protože M-health snižuje čas a náklady potřebné pro vývoj nových léků.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.