facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> Komunikace a sítě - 17. 9. 2007

Ericsson a Vodafone spustili síť IMS

Ericsson_IMS_738.jpgSpolečnost Ericsson zajistila dodávku a integraci řešení Ericsson IP Multimedia Subsystem (IMS) do sítě mobilního operátora Vodafone v České republice a umožnil tak poskytování konvergentních služeb pro pevné i mobilní připojení zákazníků. Díky smlouvě, která byla podepsána na začátku letošního roku, Ericsson převzal zodpovědnost nejen za dodávku a systémovou integraci svého řešení IMS, ale i za řízení projektu, plánování sítě a implementaci. Ericsson IMS umožní, aby Vodafone v České republice nabídl uživatelům pevných i mobilních sítí širokou řadu služeb příští generace v oblasti IP telefonie a multimédií.

Řešení IMS je dalším krokem směřujícím ke konvergenci pevných a mobilních sítí. Tato technologie, podporující mezinárodní standardy, je vysoce škálovatelná, zajištuje kontrolu spojení a zaručuje vysokou kvalitu služeb i bezpečnost sítě. Řešení IMS rovněž pomáhá provozovatelům telekomunikačních sítí a poskytovatelům služeb zavádět rychle a ekonomicky nové multimediální služby.

 
  

- PR -

11 reálných příběhů IT manažerů:

Jak zvládli SaaS, kyberbezpečnost i automatizaci


AID2025IT manažeři napříč organizacemi dnes řeší podobné výzvy: jak zvládnout přechod na SaaS, zvýšit úroveň kyberbezpečnosti, automatizovat procesy a mít přehled o IT majetku, aniž by museli zavádět složité postupy. Zajímá vás, jak to v praxi zvládají ostatní?

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.