Aktuality -> IT Business - 2. 3. 2007

Epson rozšiřuje servisní síť

epson_gcc_709.jpgSpolečnosti Epson Deutschland GmbH a GCC Services zahájily spolupráci v oblasti záručních i pozáručních oprav všech produktů Epson prodávaných na českém trhu. Pro zákazníky společnosti Epson bude k dispozici možnost opravy v servisním středisku GCC nebo oprava na místě u zákazníka.

Záruku s opravou na místě nabízí Epson standardně ke všem barevným laserovým a velkoformátovým tiskárnám po celých 24 měsíců zákonné záruky. Spolupráce s GCC services otevře zákazníkům v budoucnu možnost využívat dispečinku 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu a dalších nadstandardních služeb podle individuálních servisních smluv. Společnost GCC Services bude také nově distribuovat celý sortiment originálních náhradní dílů Epson. Epson si od spolupráce slibuje především zlepšení dostupnosti servisních služeb pro své klíčové zákazníky a zákazníky ze státního sektoru. GCC Services doplní stávající nabídku servisních služeb, kterou zajišťuje pro Epson společnost Dileris.

 
  

- PR -

Veolia pomáhá obcím v boji se suchem

a díky systému GIST Aplikace dokáže také lépe čelit povodním


Společnost Veolia pracuje již řadu let na projektu řízení propojených vodovodních soustav v Česku. Její systém chytrých dispečinků umožňuje obcím redistribuci upravené vody do lokalit s akutním nedostatkem. Jde o příklad projektu, který pomáhá bojovat s klimatickou změnou na regionální úrovni. Součástí softwarového řešení chytrých dispečinků je také Povodňový informační systém vyvinutý ve spolupráci společností Středočeské vodárny a GIST Consulting. Povodňový informační systém funguje jako modul platformy GIST Aplikace.

  

- PR -

Audit IT technologií

Udělejte první krok k modernímu a bezpečnému IT


Odpovídá stav vašich IT technologií dnešním standardům a vašim potřebám? Jsou vaše data v bezpečí? Potýkáte se často s výpadky systémů a nedostupností dat? Odpovědi i příčiny vám odhalí audit IT.