Aktuality -> IT Business - 2. 3. 2007

Epson rozšiřuje servisní síť

epson_gcc_709.jpgSpolečnosti Epson Deutschland GmbH a GCC Services zahájily spolupráci v oblasti záručních i pozáručních oprav všech produktů Epson prodávaných na českém trhu. Pro zákazníky společnosti Epson bude k dispozici možnost opravy v servisním středisku GCC nebo oprava na místě u zákazníka.

Záruku s opravou na místě nabízí Epson standardně ke všem barevným laserovým a velkoformátovým tiskárnám po celých 24 měsíců zákonné záruky. Spolupráce s GCC services otevře zákazníkům v budoucnu možnost využívat dispečinku 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu a dalších nadstandardních služeb podle individuálních servisních smluv. Společnost GCC Services bude také nově distribuovat celý sortiment originálních náhradní dílů Epson. Epson si od spolupráce slibuje především zlepšení dostupnosti servisních služeb pro své klíčové zákazníky a zákazníky ze státního sektoru. GCC Services doplní stávající nabídku servisních služeb, kterou zajišťuje pro Epson společnost Dileris.

 
  

- PR -

DORA a NIS2: Digitální odolnost dodavatelského řetězce

Současná společnost je bezprecedentně závislá na digitálních technologiích. Tato závislost, a s ní spojená systémová propojenost mezi subjekty v kritických sektorech, tvoří nové zranitelné místo celého evropského digitálního ekosystému. Evropská unie na tuto výzvu reaguje sérií opatření, z nichž nejdůležitější jsou nařízení DORA  a směrnice NIS2. Tyto regulace nepředstavují pouhé kosmetické úpravy pravidel, ale zavádí povinnost digitální odolnosti a posouvají kybernetickou bezpečnost z IT oddělení na úroveň strategického řízení.