facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT Business - 23. 7. 2018

Epson přivítal do svých řad nové kolegy a oznámil změnu v týmu

Společnost Epson Česká republika posílila svůj tým. Začátkem léta přivítala dva nové kolegy. Matěje Kopeckého, který přišel ze společnosti VDC kancelářská technika s.r.o., a Michala Hanzelku, jenž naposledy působil ve společnosti Apcom Czech s.r.o. Změny nastaly také ve vnitřní struktuře společnosti. Antonín Řezáč, který ve firmě působí již druhým rokem, má na starosti divizi Transakčních (Consumer) produktů. Matěj Kopecký přišel ze společnosti VDC kancelářská technika, ve které pracoval poslední 3 roky.



Předchozí zkušenosti získal Matěj Kopecký ve společnosti Canon a v této oblasti se pohybuje více než 6 let. Ve firmě Epson bude zastávat pozici Account Manager pro VI (projektory) a konkrétně bude zodpovídat za projektory z řady business a školní projektory. „Společnost Epson jsem zvolil díky jejímu zájmu o inovace a nová řešení v oblasti projekční techniky, což je pro mě vždy velkou výzvou,“ dodává Matěj Kopecký.

Michal Hanzelka bude mít ve společnosti Epson na starosti oblast „Retail“, za kterou bude odpovědný z pozice Account Manager. Do Epsonu přišel ze společnosti Apcom Czech, ve které působil téměř 5 let na pozici Retail Manager. „Chtěl jsem být součástí IT odvětví i nadále, proto jsem se rozhodl pro společnost Epson, která se zajímá o udržitelný rozvoj i životní prostředí, které mi je velmi blízké,“ říká Michal Hanzelka, který se posledních 10 let pohybuje v oblasti IT.

Antonín Řezáč ve firmě Epson působí od roku 2016. Je zodpovědný za divizi Transakčních produktů (Inkoustové tiskárny, Consumer skenery, Consumer projekční technika). „Mým cílem je realizovat oboustranně zajímavý obchod založený na důvěře. Zároveň se snažím, aby mne a mé zákazníky obchod bavil. Protože pokud nás něco baví, děláme to rádi a o to lepší jsou výsledky,“ uvádí Antonín Řezáč.


 
  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.

  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.