google plus
Tematické sekce
 
Branžové sekce
Přehledy
 
Tematické seriály

Komplexní svět eIDAS

O nařízení eIDAS již bylo mnoho řečeno i napsáno. A proto jediné, o čem...

články >>

 

Trendy v CRM

Systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) prochází v posledních letech výraznou změnou. Zatímco dříve...

články >>

 

Příručka úspěšného IT manažera

Dnes je řada IT manažerů opomíjena. Úspěšní bývají brouci Pytlíci a Ferdové...

články >>

 

Podnikové portály

Portály patří k oblíbeným technologiím, na kterých staví společnosti svá řešení. Ta jsou vstupní branou...

1. až 5. díl >>

 

Pokročilá analýza provozu datových sítí

V tomto čtyřdílném seriálu vás seznámíme s různými metodami a přístupy...

1. až 4. díl >>

 

Cesta k efektivnímu identity managementu

Správa identit a přístupů (IAM) je klíčová oblast pro zaručení bezpečnosti...

1. až 9. díl >>

Aktuality -> IT společnost - 16. 5. 2017 17:37

Epson představuje nového kolegu a změny v týmu

Společnost Epson posílil Jiří Sedláček, který přichází z firmy Oki, kde působil 10 let na pozici Channel Managera. Tým se v uplynulém roce rozrostl také o Antonína Řezáče, který přišel ze společnosti Acer. Marcel Divín a Michal Holovský, působící ve firmě již řadu let, změnili své dosavadní pozice. Úkolem Jiřího Sedláčka je rozvoj partnerské sítě v ČR na pozici Business Account Managera. S firmami zaměřenými mimo jiné na tisková řešení má dlouhodobé zkušenosti. Deset let pracoval v Oki a předtím ve společnosti Konica Minolta.



„Epson je pro mě hlavně inovativní firmou, která hledá na trhu tiskových i projekčních zařízení neotřelá řešení, což je, myslím, v nastávající čtvrté průmyslové revoluci velmi důležité. Také se mi líbí, že právě díky těmto inovacím dává uživatelům větší svobodu tisku a rozhodně kvalitnější obraz u projekce, než poskytuje konkurenční technologie,“ vysvětluje Jiří Sedláček.

Antonín Řezáč přišel ze společnosti Acer, kde pracoval posledních deset let. Ve firmě Epson působí od minulého léta na pozici Consumer Channel Sales Managera, jehož cílem je realizovat oboustranně zajímavý obchod založený na důvěře. „Společnost Epson jsem zvolil díky její dlouhodobé historii, týmu, který dobře znám, produktové nabídce, která je mně blízká a fokusu na ekologičnost nabízených produktů. Ta je pro mne hodně důležitá,“ říká Antonín Řezáč, který se od začátku své kariéry pohybuje v oblasti IT.

Změny pozic nastaly také v řadách dlouholetých pracovníků. Marcel Divín ve firmě Epson začínal před dvanácti lety jako Account Manager pro spotřební materiál, následně se přesunul do segmentu business produktů na pozici Business Account Managera a poté na pozici Business Sales Managera, v rámci které dostal na starost kompletní tým Business Account Managerů. V současnosti působí na pozici Branch Office Managera, v rámci níž má na starosti komplexní chod česko-slovenské pobočky. „Naším cílem je pokračovat v rozvoji klíčových oblastí, kterými jsou inkoustové tiskové technologie a technologie 3LCD,“ říká Marcel Divín

Michal Holovský ve firmě Epson působí již od roku 2007. Postupem času se z pozice promotéra vypracoval až na svoji aktuální pozici Business Accout Managera. Nově je zodpovědný za rozvoj a vyhledávání nových obchodních příležitostí v projektorové divizi. „Hlavní změnou bude nový druh partnerů zaměřených primárně na segment projekční techniky. Za největší osobní výzvu považuji být minimálně důstojným nástupcem bývalého kolegy. Další výzvu spatřuji v rozšíření počtu zajímavých instalací High-End laserových projektorů,“ dodává Michal Holovský.


 

Banner

  

- Inzerce -

Nové vydání časopisu IT Systems

IT Systems 5/2017Nenechte si ujít nové vydání časopisu IT Systems, ve kterém jsme se věnovali především automatizaci a modernímu řízení obchodních a logistických procesů. Přinášíme také přehled úspěšných metod, jak získat na internetu nové zákazníky a seznámit se můžete s jedním z nástrojů Managementu 3.0 – technikou Moving Motivators, který vám pomůže lépe pracovat s vnitřní motivací. Zabýváme se i otázkou možné obrany proti cíleným kybernetickým útokům označovaným jako CEO fraud.

  

- Inzerce -

Automatizace s novou JIRA Service Desk

MorosystemsJe váš tým zasekaný velkým množstvím opakujících se úkolů? Řešením je automatizace, jež pomůže odlehčit zátěž kladenou na vaše agenty, kteří se pak mohou soustředit na řešení důležitých požadavků.