facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 8. 8. 2006

Epson posiluje tým pro Střední a Východní Evropu

Epson_management_632.jpgTomáš Hudec (40) se stal nově jmenovaným Regional Sales and Marketing Managerem pro oblast Střední a Východní Evropy. Ve společnosti Seiko Epson Coorporation působí od roku 2000 a od roku 2001 jako výkonný ředitel pobočky pro Česko a Slovensko. Oboru IT se pracovně věnuje již 16 let. Jeho dřívějším působištěm byla také pobočka v Polsku a sídlo společnosti v německém Düsseldorfu.

Markéta Fraňková (40) byla od dubna 2006 jmenována na pozici Sales Manager & Country Coordinator společnosti Epson pro český a slovenský trh. Ve společnosti Epson působí již pátým rokem, původně na pozici Corporate account managera. V oblasti IT pracuje již od roku 1991. Kateřina Sedláčková (32) pracuje ve společnosti Epson na pozici Dealer Account Manager pro Českou republiku a Slovensko. V rozšířeném týmu bude zodpovědná především za podporu a rozvoj sítě partnerů. Dříve pracovala na různých obchodních pozicích v oblasti reklamy, od lokálního obchodního zástupce až po senior account managera pro klíčové zákazníky.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.