facebook LinkedIN LinkedIN - follow
Aktuality -> IT společnost - 15. 11. 2005

Epson Deutschland jmenoval nového ředitele marketingu

rolf_hendrik_arens.jpgNovým evropským ředitelem marketingu společnosti Epson se od 1. listopadu 2005 stal Rolf-Hendrik Arens. Náplní jeho práce bude především strategické vedení PR a marketingové komunikace, dále také přesně cílená strategie spolupráce s maloobchodníky a maloobchodními prodejními kanály obecně. Do jeho působnosti spadá i rozšiřování a rozvoj online obchodování. Rolf-Hendrik Arens sídlí v ústředí společnosti Epson v Německu a je odpovědný za všech 13 zemí, které německá centrála řídí, včetně České a Slovenské republiky.

Rolf-Hendrik Arens pracoval pro Epson již tři roky jako manažer pro rozvoj prodeje a marketingu spotřebních produktů a materiálů. Následně integroval obě tyto oblasti do nově vytvořené divize Consumer Business. Jeho cílem je nyní posunout Epson na pozici lídra trhu s fototiskárnami a domácími projektory a také zkvalitnit segment elektronického obchodování s produkty Epson.

 
  

- PR -

Digitalizace účetních a HR procesů pro módní řetězec v 16 zemích

I maloobchod, i když je to tradiční obor, může využít moderní technologie k automatizaci a digitalizaci svých procesů. Díky tomu získá náskok před konkurencí i v oblasti zaměstnávání. Přečtěte si, jak interní procesy řeší maloobchodní řetězec PEPCO.

  

- PR -

Umělá inteligence už není pro české firmy tabu

IT Systems 5/2025V aktuálním vydání IT Systems je opět hlavním tématem umělá inteligence, která v českých firmách stále více nachází uplatnění. Potvrzují to i závěry reportu Digitalizace podniků, který vydala společnost Asseco Solutions. Jiří Hub, CEO Asseco Solutions, jej shrnul slovy, že české podniky se opřely do digitalizace a umělá inteligence už pro ně není tabu. Stále ovšem mají co objevovat, protože ze studie společnosti McKinsey vyplývá, že potenciál AI zatím využívá jen zlomek firem a její implementaci v Česku táhnou především sektory bankovnictví, pojišťovnictví a e-commerce.